Nu komt mijn zinloze topic :D

vbimport

Wat vinden jullie van South Park?

I’ll think it kicks ass!

Sluit ik me bij aan

valt wel mee

Ik vind de aflevering met Robert Smith koel!

een park in het zuiden lijkt me wel wat met het huidige K weer.

Oh my God, they killed Kenny!

Heb Southpark sokken en een Southpark mok.
Kijk het niet altijd, het is een leuke serie, maar je moet het wel doseren…

Die aflevering met Jezus was wel aardig, heb die nog ergens als AVI file geloof ik… Er is een site als het goed is waar veel filpjes staan, captures van de TV-serie.

En half jaar geleden of zo is er op Filmnet of zo een Southpark marathon geweest die ze ongecodeerd uitgezonden hebben. Heb die band van 4 uur (meer kon ik niet opnemen) nog steeds niet gezien…

Da_Taxman

een jaartje geleden was het leuk maar nou loopt iedere basisschool leerling met southpark t-shirt, pennen, sokken, en weet ik veel wat nog meer rond dus dan is de lol er gauw vanaf…

'k heb hier de film op video-cd liggen en die is echt goed, vooral dat met bill gates /win98

jah heb ik ook gezien had hem ergens gedwoned
bill gates entered, lult erop los, general pakt ze gun en BANG doeeei BG fun

ik heb de film op DivX, nog niet gezien trouwens. Ik vind Southpark wel leuk, maar niet dat je zegt van: pass mij is zo mok

ummmm je brengt me op een id,ik ga meteen de cd opzoeken en ff southpark zien.

maZZel

ECHT WEL LACHE!!! !

Ik heb een heleboel afl. op avi formaat liggen en slaap in Kenny boxeshorts!

De film is ook wel cool alleen jammer dat toen ik em in de bios ging kijken dat er toen pauze tussen zat! Achter elkaar was leuker gezien!
Heb toen met dat eerste liedje (“Uncle Fucker”) bijna een hartaanval gekregen van het lachen!

Weet iemand trouwens waar ik die (complete) liedjes, of die hele cd, kan downen?! Dus geen jingles want die heb ik al gehoord!

ThanX!

heb de southpark cd, was ik nog vergeten te zeggen
Ooit ‘geleend’ van een CD Music club. Kopieren en terugsturen

Da_Taxman

Tis wel leuk om naar te kijken!

Sucky sucky Soldier boy, 5 Dollar!