Norton blokkeert e-mail

Sinds ik Norton Antivirus 2005 NL heb geinstalleerd blokkeert het mijn e-mail. Ik moet in de opties van Norton de vinkjes bij inkomende en uitgaande e-mail weghalen dan werkt Outlook Express weer wel. Had dit probleem ook al met Norton 2003, maar dan alleen met inkomende mail. Kreeg dit van de ene op de andere dag zonder dat ik zelf iets aan de instellingen had veranderd. Wat moet ik doen om Norton wel te laten scannen zonder blokkering van Outlook Express?

Wat moet ik me precies voorstellen bij de blokkade die Norton opwerpt? Kan Outlook gewoon je mailserver niet bereiken, of wordt er een andere foutmelding gegenereert?

Als ik wil versturen geeft ie een foutmelding, en als ik wil ontvangen ook.

Kun je deze meldingen hier wellicht posten? Of een screenshot ervan maken, daar zijn we ook tevreden mee :wink:

Deze melding : " De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: ‘pop3.freeler.nl’, Server: ‘pop3.freeler.nl’, Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F "