Nokia's a/d kabel

vbimport

Heb een datakabeltje kunnen bemachtigen voor me 8210, maar nu vraag ik me af wat voor progjes er nou zijn waarvoor ik deze kabel kan gebruiken.

Kan ik bv gaan kloten met de software die erin zit?! Misschien games toevoegen of menu’s bewerken?! Zou koel zijn!! :wink:

Thx!

weet niet hoe het zit met 8210 maar bij de 6210 is er de soft gewoon bijgeleverd. Mij is er verteld dat dit de nieuwste softwarre is van nokia. Wie weet is het misschien wel dezelfde als voor 8210

Je kan met die kabel beltonen en logo’s mee uploaden en telefoon nummers toevoegen of verwijderen. Ik neem aan dat je geen 150 piek voor zo’n kabel heb neergelegd. Want anders zou je er nog veel meer leuke dingetjes mee kunnen doen. Zoals unlocke en Bios Flashen. En aanpassingen in je telefoon kunnen aanbrengen.

Originally posted by Fer2000
Je kan met die kabel beltonen en logo’s mee uploaden en telefoon nummers toevoegen of verwijderen. Ik neem aan dat je geen 150 piek voor zo’n kabel heb neergelegd. Want anders zou je er nog veel meer leuke dingetjes mee kunnen doen. Zoals unlocke en Bios Flashen. En aanpassingen in je telefoon kunnen aanbrengen.

Logo’s en ringtones loadde ik altijd up via IR dus daar heb ik em nie voor nodig! :wink:
Ik zou dus graag wat met de software kutten die erin zit! Iemand die mij kan vertellen waar te halen?!
Unlokke hoeft ook nie; heb abo!
Ik heb em zo goed als voor free dus geen 150 voor gedokt… tuurlijk nie! :stuck_out_tongue:

Weet je zeker of je een uplink kabel heb. Dan is het mogelijk want met die ander kabel lukt het echt niet.

Volgens mij wel!
Als iemand dan is een linkie geeft waar software te downen dan kan ik ut proberen! :wink:

Ga hier dan maar eens kijken.

http://www.nbrc.co.uk/

2 Nokia Unlockers » ik heb abo dus nie gelocked
1 progje voor een 7110 » heb 8210
1 flash progje » heb sw V 5.27 al

Toch bedankt! :wink:

Ow, ik zie net dat ik versie 5.21 (*#0000#) nu heb dus ik heb toch wat aan die kabel! :wink:

Alleen nu zeikt dat progje over dat ik het via me LPT1 moet doen! :confused:
Ik wil natuurlijk wel via die kabel flashen!!

Iemand?!

Wookie jij heb toch toevallig niet deze kabel. Daarmee kun je je telefoon Flashen

This LPT Flasher cable is designed to Read/Write Flash RAM and remove SP lock for most Nokia GSM phones. Remove all lock levels, all networks, all versions, fast tool, based on Dejan Flasher. You can also change language of your Nokia mobile phone and unlock latest models of Nokia phones.

Phones supported:

Nokia 3210:
Nokia 3310/3390
Nokia 5110/5120/5130/5160/5165/5185/5190
Nokia 6110/6120/6150/6160/6190
Nokia 6210
Nokia 7110
Nokia 8210/8290
Nokia 8850/8890/8210/8290

Note: This new cable does NOT have FBUS or MBUS interface, so you CANNOT use it with logo manager, data suite, or any other programs to manage phone book, change ringtones or logos. etc.

Het is pcies die kabel, maar dan met een serieele aansluiting!

Originally posted by Wookie
Het is pcies die kabel, maar dan met een serieele aansluiting!

Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ja!! Want zo’n kabeltje kost niet geen 80 gulden. En word niet zonder software geleverd!!! Dus hier klopt iets niet!!

Waar kan je die kopen Wookie. Pas mijn even het adres??

Ik heb em van een vriend gekregen, zal is vragen hoe ie eraan komt. Heb helaas geen digi/webcam, anders zou ik em ff kunnen schieten en de pic posten! :wink:

Zoals je al aangaf zij jij dat die seriale poort gebruikte. Maar ik kan hem ook nergens vinden met een seriale uitgang. Klinkt allemaal een beetje vreemd. Maar als je mijn kan vertellen waar je hem gekocht heb gaarne!!!

Kan je wel met die kabel logo’s en ringtoons uploaden enzo???

Dat heb ik nog nie geprobeerd. Heb nm een IR poort die daar prima voor werkt! :wink:

mobile.box.sk