Nokiagamers?

zijn hier ook nokiagamers???

ja ik was verslaafd aan Snake2, totdat mijn 3310 kapot ging :frowning:

Hij bedoelt iets anders:
www.nokiagame.com

Ga daar maar eens kijken.
Heb met de eerste meegedaan, kwam toen tot de laatste ronde…maar toen kwamen de tentamens…en die vond ik toch net even belangrijker (close call, maar toch)

Hmmm ja daar heb ik wel eens van gehoord. Klinkt idd weer als een nutteloze, tijdrovende bezigheid. Tijd die ik niet heb. Laat maar lekker zitten dus :wink:

Ik als (godzeidank) niet nokia bezitter vraagt zich af wat die nokiagame inhoudt!?!?

hoeft geen nokia te hebben om mee te doen… Maar goed het is een spel zeg maar waar je achter het verhaal moet komen ofzo… anyway als je bij de laatste 50 eindigt krijg je de nieuwste nokias…

Originally posted by Murphy23x
Ik als (godzeidank) niet nokia bezitter vraagt zich af wat die nokiagame inhoudt!?!?

Klik op de link die ik hierboven aangehaald heb en je leest er meer over :wink:

Ja ik doe ook mee. Is wel lachen hoor. :slight_smile:

duz niet veel die meedoen,
misschien had ik dit eerder moeten melden dan hadden jullie nog mee kunnen doen. naja ik heb vorig jaar ook meegedaan en de finale gehaald
dit spel is echt gaaf

:smiley:

Nokia Game is een realtime all-media avontuur waarbij de spelvaardigheden van de spelers in alle opzichten tot het uiterste op de proef worden gesteld. Niet alleen de behendigheid wordt terdege getest, ook een levendige fantasie, een onverzadigbare nieuwsgierigheid en een groot tactisch inzicht zijn vereist. Spelers hebben bovendien team- en communicatievaardigheden nodig om tips en trucs met elkaar te delen en zo de vele obstakels en uitdagingen van Nokia Game het hoofd te bieden.

Gedurende de 20 Game dagen wordt spelers gevraagd een reeks aanwijzingen te verzamelen en hiernaar te handelen. Deze informatie krijgen de spelers via alle denkbare media: internet, dagbladen, radio, e-mail, telefoon en televisie. De best scorende spelers krijgen aan het eind van de game de kans mee te doen aan de online finale op vrijdag 23 november.

Is Nokia Game werkelijk zo geweldig?
Deelnemers uit voorgaande jaren vinden van wel. Ze melden zich aan om Nokia Game opnieuw te beleven en kans te maken op een van de exclusieve Nokia-prijzen.

Niet genoeg tijd voor! Maar lijkt me wel phun!