Nokia8850 ruilen voor

vbimport

Ik ben er wel weer beetje op uitgekeken na paar maandjes dus misschien dat iemand nog een leuk modelletje in de aanbieding heeft om te ruilen…

Samsung A300 (ja die nieuwe met dual-display) lijkt me wel fun! :cool:

Die A300 heb ik niet :frowning: Maar ik heb wel een Gameboy Advance :slight_smile: niet dat ik daar graag vanaf wil maar als jij hem daar tegen wilt ruilen dan zal ik mijn hand over mijn hart halen en dan wil ik hem wel ruilen

Als je dat geen goede ruil vind no hard feeling :smiley:

ik heb nog een rolex en een oakley liggen

Originally posted by Pyromaniac
[B]Die A300 heb ik niet :frowning: Maar ik heb wel een Gameboy Advance :slight_smile: niet dat ik daar graag vanaf wil maar als jij hem daar tegen wilt ruilen dan zal ik mijn hand over mijn hart halen en dan wil ik hem wel ruilen

Als je dat geen goede ruil vind no hard feeling :smiley: [/B]

Sja tis jammer dat ik niet zon game-BoY ben, anders was het misschien wel leuk, maar ik wil graag nog kunnen bellen dus heb ik er liever een leuk foontje voor terug…en een nep-rolex/oakley hoeft van mij ook nie eg! :wink: :stuck_out_tongue:

Niemand een nieuw modelletje in de aanbieding? :eek:

Laat maar…heb al iemand gevonden die zen Spiksplinternieuwe Samsung A300 gaat doneren als ie dichtbij genoeg woont tenminste :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: