Nokia-logo via SMS

vbimport

Kent iemand een proggie waarmee je via de PC en de telefoonlijn logo's (en ringtones) naar een Nokia kan sturen?

Dus niet via datakabel...

Koko

Misschien via een website, zolang het maar gratis is…

Koko

www.wildies.de
Progje heet NSMA en stuurt logo’s in een SMS-bericht via PC en telefoonlijn naar de telefoon.

www.wildies.de
Progje heet NSMA en stuurt logo’s in een SMS-bericht via PC en telefoonlijn naar de telefoon.

Thanks, Crazy Bob

Koko

Leuk software…maar uh 10 dagen?!

Kan iemand dit progje cracken?
Zo toch moeten lukken tussen deze mensen hier!

THX,
Mercurius

Ik had een link gevonden bij Astalavista, maar die bestaat niet meet: deze

Koko

[This message has been edited by Koko (edited 19 May 2000).]

Hier staat er een die wel werkt!!!

Koko

En wat kan ik allemaal doen met die proggies?

Weet iemand dat?

GR33TS, G@M3FR3@K

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Mit dem NSMA kann man Smart Messages (hier: Gruppensymbole und Betreiberlogos) in sein Mobiltelefon laden. Das ist nichts besonderes - wissen wir. Aber für den NSMA braucht man weder irgendein Kabel noch eine Infrarotschnittstelle.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ofwel: logos naar je Nokia sturen via SMS (dus zonder datakabel (100 piek) of IR).

Koko

PS: heeft iemand het proggie eigenlijk al getest???

Ik heb het getest (en test het nog steeds), en het werkt (op een 8810 in ieder geval)
Ik had ook gauw een crack gezocht want dat 10-dagen gedoe schiet niet echt op, en dat irritante schermpje de hele tijd is nog erger…

Ik heb dat programmatje ook gedownload, maar als ik die logo wil versturen, dan krijg ik een error: TAPI BUSY.
Ik heb een Teles.ISDN Adapter. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Best-Of-The-Best:

smartsms
nokring

L8rz…!

GreatScott: modem instellen op X75 of V.34 (beta) protocol (ik heb ook een teles isdn modem) voordat je met NSMA aan de slag gaat.

Hoe doe je dat?

En ik heb effe een gewone modem op m’n computer aangesloten, en nu heb ik die logo wel als SMS op mijn Nokia 6110, maar als ik die SMS open, dan staat er “Kan bericht hier niet afbeelden”

Wat moet ik hiermee doen?

Hoe doe je dat?

En ik heb effe een gewone modem op m’n computer aangesloten, en nu heb ik die logo wel als SMS op mijn Nokia 5110, maar als ik die SMS open, dan staat er “Kan bericht hier niet afbeelden”

Wat moet ik hiermee doen?

En waar vind je die logootjes??

“Kan bericht hier niet afbeelden” betekent dat je SMS-operator geen zgn. 8-bit SMS-berichten ondersteunt, probeer ze eens te versturen via de SMSC van KPN telecom (kan ook naar andere operators toe sturen, zolang het maar via de pc gaat) of desnoods via Mannesmann in Duitsland (duur!)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by GreatScott:
Ik heb dat programmatje ook gedownload, maar als ik die logo wil versturen, dan krijg ik een error: TAPI BUSY.
Ik heb een Teles.ISDN Adapter. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
<HR></BLOCKQUOTE>

Misschien omdat TELEs rotzooi is? (heb dat rotding ook)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by CRX_master:
En waar vind je die logootjes??<HR></BLOCKQUOTE>

Check hier, hier en hier maar ff! (voor ± 1850 logo’s en ± 400 ringtones!)

L8rz…!

[This message has been edited by Wookie (edited 20 May 2000).]