Nokia kwijt *plz*

vbimport

Sorry, ik weet dat mijn vraag niet veel met CD Freaks te maken heeft, maar ik ben mijn Nokia kwijt en naar het schijnt is er een manier je Nokia op te sporen zolang die nog aanstaat. Kan iemand mij zeggen waar, hoe!?!

tja…als je mobile aanstaat dan zal het toestel altijd signalen uitzenden naar de dichtsbijzijnde gsm mast. Volgens mij kunnen alleen bevoegde instanties dan via de phonecompanies nagaan bij welke gsmmast het toestel als laatste (of nog steeds) zijn signaal heen stuurt.
Ze kunnen dan (volgens mij) niet de exacte positie aangeven, maar wel in welk gebied het toestel zich heeft (of nog steeds) bevindt.

Ik denk niet dat de phonecompanies deze info aan particulieren door zal geven…

Nee dat doen ze idd niet!

Ik weet dat er bij dutchtone een ruimte is waar alleen bevoegde mensen mogen komen (die oa. ook helemaal zijn gescreend door de BVD etc.) en daar is het mogelijk dat op te sporen.

dat gaat tot op de meter precies volgensmij.

Maar dat kan dus niet, je zal een andere manier moeten vinden om je telefoon op te sporen

je eigen nummer bellen en luisteren of je hem ergens hoort

check www.waarwasu.nl

Originally posted by bebody
check www.waarwasu.nl

Hahaha, lol, kende hem al :wink:
Maar denk niet dat hij op zulke grappen zit te wachten…:rolleyes:

vette pech… Enneh, shake 't maar… die zie je niet meer teurg. Zelf als je info zo krijgen van telefoonguys dan was 't nog niet mogelijk om te bepalen waar hij ligt. Het uitrekenen van een positie doormiddel van drie referentie punten is vrij onnauwkeurig, zou je b.v nog steeds 500 m2 moeten afzoeken…

Nou… dat is dus niet te doen…:rolleyes: dus: Accept It!, en koop een nieuwe…

En remember: " Niet de telefoon geeft je status, maar de mensen die jou bellen!" :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: (in alg.zin)