Nokia 8850's

vbimport

Hoi,

Wat zou je willen betalen voor een nieuwe Nokia 8850 in doos + garantie + papieren dus alles eerlijk!?

PM me…

en wat voor een niet-helemaal-eerlijke…?
PM pls.

wat vindt je van de prijs van Fl350,-?

wat vindt je van de prijs fl300,-
en hoeveel heb je ervan?

Ik denk niet dat headless het daar voor doet. En als die dat wel doet dan heb ik geluk want ik heb zijn icq nummer en andere nummers van hem dus dan ben ik waarschijnlijk eerder dan jou :smiley:

100 piek dat betaal ik er zelf ook voor!

Dan wil ik er 50 !!

Carlo vaesen schijnt er 250 te hebben voor 225,00 stond op www.gsmshop.nl… mail hem anders even… carlovaesen@hotmail.com

Ik geloof er niks van !!!

E mail adres klopt niet:p

Reboq, wie denk je wel dat je bent
met iemand anders zijn gegevens posten op andere sites

je bent een dikke NUL
je bent geen echte cdfreaker
cdfreakers zijn zo niet

en by the way
als je iets doet doe je het goed
met een juist emailadres van mij dus:(

Reboq: teringstreek.

Echt shit reboq ik had er al 25 kunnen leveren !!!

Val d…d

:frowning:

heeft er iemand ook 1 met worteltjes design???

Ik vind dit een vervelende situatie, vooral voor Carlo natuurlijk, en ik vind dat hij gelijk heeft dat mede cdfreakers dit niet doen. We zullen deze zaak gaan uitzoeken en de nodige maatregelen nemen als we de schuldigen met zekerheid kunnen aanwijzen.

Ik denk dat de mensen die wij verdenken zelf wel weten wie ze zijn, en ik roep hun dan ook op hun excuses aan te bieden en de zaken zover mogelijk ongedaan te maken.

Mochten zij zich ook nog geroepen voelen mij meer te vertellen over de situatie, dan kunnen ze mij e-mailen op martijn.heijmans@cdfreaks.com.

Carlo is hierover natuurlijk al gecontacteerd.

Jongens jongens…wel ff realistisch blijven heh! voor 350 en laat staan 50 of 100 piek kan je de behuizing nog nie eens kopen!!:eek:
is dat ff schrikken heh!

maar uhh ik hou me aanbevolen als iemand er een stuk of 1000 hem voor een bedrag als 100 tot 350 gulden kan regelen…:cool:

IK in ieder geval NIET!

headless geef dan een indicatie wat je ervoor wil hebben…

Nee ik weet genoeg…hier slijt ik geen telefoontjes…geen verstand van prijzen…jammer :rolleyes:

Als ik er met een proffesioneel oog naar ga kijken:p , dan wil hij er denk ik rond de 650 gulden voor vangen…:smiley:

Greetz
Mess

Hmmm, dit is mijn eerste reply sinds 1 1/2 week ofzo, jeeeez dat is niet goed!!:eek:

See ya

Hmmm dat begint erop te lijken, maar aangezien dat ongeveer de inkoopprijs zal zijn voor niet-legale 8850’s zal de eigenlijke verkoopprijs nog wel ietsjes hoger liggen…:wink:

ps. je moet er vanuitgaan dat die krengen meer als een rug in de winkel kosten…

Nou mensjes;

NEWSGROUP: ALT.NL.MARKT.TELECOM.GSM :

Nokia 8850 te koop
Fl 599,-
domeinen@hotmail.com

Dat is er dan waarschijnlijk maar 1, maar toch…