Nokia 8310

Als ik mijn Nokia ga opladen schakelt ie zichzelf verschillende keren aan en uit. Nu hoorde ik dat je met infrarood je gsm (firmware) kan updaten. Weet iemand een site waar “update-software” staat?

Ik denk eerder dat het ergens in je oplaad punt zit datttie aan en uit gaat want als het de firmware was dan zou die het ook doen als je gewoon aan het bellen bent.

Ik zou zeggen het is een nieuwe telefoon (althans daar ga ik vanuit) als je hem dus in de winkel heb gekocht ga er mee trug er zit een jaar garantie op namelijk. Als die foon op een andere manier in je bezit is gekomen (dus van de vrachtwagen afgevallen ofzo) dan is het helaas en zal je moeten dokken voor de reparatie. TIP laat dit doen door iemand die er wat van weet en NIET ik herhaal NIET in een winkel.

Het IMEI-nr van een Nokia staat namelijk geregistreerd en als ze een gejatte telefoon trugkrijgen ben jij dus de lul.

Greetzzz

Deze telefoon is helemaal eerlijk, en ik heb er nog 10 maanden garantie op…

ps. Hij valt niet alleen uit tijdens het opladen, maar ook met het spelen van de spelletjes en soms met smsen…

Ga eens na of de contactjes van je accu vuil zijn, maak ze eventueel schoon met demiwater of alchohol!

Deze telefoon is helemaal eerlijk, en ik heb er nog 10 maanden garantie op

Wrom dan niet gelijk mee terug naar de winkel :confused:

Btw leuk om hier meer plaats genoten te zien :wink:

Originally posted by Madmaxy
[B]

Wrom dan niet gelijk mee terug naar de winkel :confused:
[/B]

Da’s vast omdattie hem dan 8 weken kwijt is… en als ik Nokia ken komt het toestel met een ander euvel terug!

Mijn neukio 8210 had steeds last van een “uitvallende” lcd scherm , ben er mee terug gegaan naar Belcompany;) . Daar hebben ze er ff naar gekeken en kreeg ik direct een nieuwe mee, nadat ik natuurlijk mijn aankoopbewijs heb laten zien, men zij dat nokia 2, ja , 2 jaar garantie op de phone’s geeft dus …Ik helemaal :cool:

na 8 maanden had ik ook last van een uitvallend scherm met mijn 8210. Aangezien ik nog garantie had ging ik er mee terug naar de winkel. Daar kreg ik netjes een vervang toestel en na 5 dagen was mijn nokia gerepareerd. Naar het schijnt hebben de 8210’s een slechte schermmodule (maar dat zeggen ze natuurlijk pas nadat je hem gekocht hebt :()

Originally posted by snowie
Naar het schijnt hebben de 8210’s een slechte schermmodule (maar dat zeggen ze natuurlijk pas nadat je hem gekocht hebt :()
Ik heb ook een 8210 (1 jaar inmiddels) en hij valt zo nu en dan uit wat dekking betreft. Een vriend van me met een 6210 zei dat hij dat had met 2 Nokia’s van hem (hij heeft ook een 7110 en een 9210 Communicator; de laatste nog geen probs.).

Bij hem bleek het EF-ROMmetje (?) los te zitten. Was zo gerepareerd. Ga ik binnenkort dus ook maar effe laten doen. Beeld is nog oki-ki-doki! :smiley: