Nog een windows probleem

vbimport

hoi, ik zit hier met best een heel erg irritant probleem als ik in windows deze computer open dan gaat hij eerst kijken of er een diskette in de a drive zit en daar doet hij dan 20 seconden ofzo over, en in deze 20 seconden is m`n pc ook helemaal bevroren maar dit heb ik ook als ik bij met internet explorer bestand opslaan als… doe dan gaat hij ook weer eerst op de a-drive kijken, dit heb ik voorheen nooit gehad, weet iemand hier een oplossing voor ?

Dit probleem doet zich ook voor bij Autocad, de oplossing is simpel, steek effe een disketje in je a-drive, dan hoeft ie niet langer te zoeken. En kijk dan wat ie dan geeft, misschien is je probleem meteen opgelost.
Grtz

bedankt bierspier, heb het geprobeerd en het werkt heb gewoon 1 keer een diskette erin gedaan en de volgende keer kijkt hij niet meer op m`n adrive, maar nadat ik opnieuw heb opgestart doet hij het wel weer…is er ook een oplossing die ervoor zorgt dat hij bij het weergeven van deze computer helemaal nietmeer op de adrive kijkt ?

Sorry, maar dit vraagt om de volgende reply:

Haal de drive eruit

Serieus: Ik zou het anders ook niet weten

Koko

Ligt het niet aan je virusscanner. Die willen nog wel eens lullig doen.

Het zou de virusscanner kunnen zijn, bij mij was dit ook het geval bij het opstarten en afsluiten van windows.
Je kunt dit bij de instellingen van het virus-progr. uitzetten

nou kom ik eindelijk een topic tegen waar ik een zinnig antwoord op weet.

Jouw Windows stottert en de beste remedie is hem op spraakles te zetten.
daar zijn goede scholen voor!!

sukses met de lessen.

Vroeger heb ik dat ook eens gehad, dat was toen ik een tweede cdromspeler had geïnstalleerd, master/slave instellingen niet goed van de tweede speler en toen had ik juist hetzelfde fenomeen. Misschien helpt dit je?

greetings
Scooby2

nee het is niet mn virusscanner, want ik heb dus geen virrusscanner, en kan ook niet aan mn cdrom liggen want dat is een scsi cdrom…
ik heb het nu ook maar opgelost op de manier van koko, ik heb de drive in de bios uitgeschakeld maar dit is ook niet echt de ideale oplossing…
en die spraakles van protje wil ook al niet helpen

euh sorry portje ik schreef jouw naam fout…zal niet meer gebeuren

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by xian:
euh sorry portje ik schreef jouw naam fout…zal niet meer gebeuren <HR></BLOCKQUOTE>

Hé Xian, zie je dat papiertje met dat potloodje bovenin elke reply? Als je daar op klikt dan kan je je message editen, oftewel veranderen! Dan hoef je dus niet opnieuw een reply te plaatsen maar kan je gewoon je eigen bericht veranderen!

just telling, in case U didn’t know it!