Nog een vraagje over win xp

kan iemand mij helpen ? als ik iets probeer te instaleren (setup uitvoeren) zeg hij dat hij geen toegang heeft tot windows instaler of dat mijn computer is op gestart in veilige mode en dat is hij nie (opgestart in veilige mode) dus er moet iets zijn met mijn windows instaler kan iemand mij daarbij helpen om da probleem op te lossen ?

je bent ingelogd als admin ?

Je windows installer wilt zich updaten neem ik aan.

neem eens een kijkje bij technet

ik ben nie in gelogd als admin, ik heb gewoon mijn computer opgestart en ik heb daar al heel de tijd last mee, ik ben altijd op zoek wat het zou kunnen zijn maar ik vind het nie

Dan log maar eens in als Administrator voor sommige programma’s heb je namelijk Administrator Rechten nodig.
Die programma’s kun je dan zo instellen dat er iedereen mee kan werken bijv Nero dat programma werkt namelijk met je Ide of Scsibus vandaar dat je die rechten moet hebben en dan aan kan geven wie er mee mag werken.
We werken nu namelijk op een NT Systeem en dat is ietsje anders als 95/98/ME.

PS
Heb je een wachtwoord ingevuld toen je XP geïnstalleerd hebt bij Administrator of niet? anders moet je dat ook invullen.

sorry het is die bij alle programma’s, het is alleen bij office xp en windows plus dat ik da voorheb

1 : Log in als een gebruiker met administrator rights
maak desnoods een gebruiker aan met administrator rights en log daar mee in.
2 : Voer de setup uit
3 : Laat de computer herstarten

welke windows staat er op ?

windows xp ?, home of pro en welke taal en welke build ? (met andere woorden , “legal” versie 2600 of oude trial crack 25xx)

indien dit allemaal niet kan , vertel eens PRECIES met welke foutmelding het systeem komt

indien niet windows xp , negeer opdracht 1