Nog een simkaart nodig ? :)

vbimport

Via Geenstijl.nl :

Bestel hier zoveel simkaarten als je wilt. Voor 0 euro. Wel 9 euri verzendkosten.

:bow: :bigsmile:

Excuses de pagina is niet beschikbaar
Helaas is deze pagina op dit moment niet beschikbaar.

Mogelijke oorzaken:

De server heeft al geruime tijd geen activiteit geconstateerd. Ga terug naar de homepage. Daar kunt u eventueel opnieuw inloggen.
Het is niet altijd mogelijk om pagina’s toe te voegen aan uw favorieten of “bookmarks”. U kunt de gewenste pagina zoeken via “zoek”

Ziet u deze foutmelding na het volgen van een link op een andere website, wilt u ons dan een bericht sturen? Geef hierin aan om welke pagina het gaat en wanneer u de pagina heeft geprobeerd te bezoeken. U kunt ook contact met KPN opnemen als u vermoedt dat er een andere oorzaak voor de foutmelding is, of voor andere vragen.

Excuses voor het ongemak.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn :slight_smile:

Ik heb netjes van KPN een emailtje gehad , dat het hier een fout betreft. De sim kaarten zijn inderdaad gratis , maar mogen alleen in combinatie van een abonnementje en een toestel besteld worden. De link bestaat inmiddels niet meer en ik krijg mijn 50 sim kaarten dus ook niet.

Zo kan het dus ook. Netjes een email terug waarin het bedrijf zijn fouten erkent. (Ook al is dit emailtje misschien automatisch gegenereerd). Ik ken nog genoeg bedrijven waar de support een enorme baggerzooi is.

Op naar het volgende expiriment :slight_smile: