Nog 4 dagen internetten?

Nog een paar dagen voor UPC

Wederom heeft UPC laten weten dat moederbedrijf UGC en de obligatiehouders nog onderhandelen over een oplossing voor het geldprobleem van de kabelaar. Het is nu echter vijf voor twaalf voor UPC.

In een opgave bij de SEC, de Amerikaanse beurswaakhond, laat UPC weten dat UnitedGlobalCom en de banken de rentebetalingen hebben uitgesteld.

Echter, was dat dit voorheen steeds voor een periode van twee weken, nu wordt uitstel tot 27 september genoemd, vanaf de indiening gisteren nog vier dagen.

Vanaf begin maart voldoet UPC al niet aan haar verplichtingen.

Uit Planet Multimedia

Hmmm… ik vraag me af hoelang het nog duurt tot UPC echt uit de lucht is… alhoewel…ik verw8 zodra ze echt geen uitstel meer krijgen, UPC vanuit Amerika wel wat geld overpompt naar het Nederlandse UPC…

Is leuk…

Chello is gelukkig eigen entiteit die geloof ik wel positief draait, dus die zal zo verkocht zijn. Internet via de Kabel zal niet opgeheven worden, daar ben ik niet zo bang voor.

Ach en wie weet, wordt hier de oude DAF-truc toegepast, de failliete boedel voor schijntje opgekocht door nieuwe BV…minder schulden, maar weer dezelfde mensen achter het bedrijf…

laten we het hopen… smartass.

ik neem geen riSico’s en probeer met volle toeren te leechen en proberen alle internet pagina’s op te slaan…

laten we met google beginnen, kan ik vanaf daar alles vinden :wink:

Originally posted by Totibbs
[B]laten we het hopen… smartass.

ik neem geen riSico’s en probeer met volle toeren te leechen en proberen alle internet pagina’s op te slaan…

laten we met google beginnen, kan ik vanaf daar alles vinden :wink: [/B]

Laat Teleport pro op alle sublinks van startpagina los… dan heb je genoeg om je leven lang door te spitten :wink:

(ps, HDtje kopen? ;))

blij dat ik adsl heb :bigsmile: :bigsmile: