Nog 3 en een half uur

vbimport

nog 3 en een halv uur beginnen de tmf awards
wie gaan er kijken:D:D:D:D

lol met special guestoptreden van Starmaker:D (echt waar)

Zo gaar als ik me nu nog voel maakt het eigenlijk niet uit wat er op TV is…maar TMF awards gaat toch niet aan denk ik…

Ik ga kijken en internetten tegelijk. Ik wil het wel ff zien.

Ik ga wel black and white spelen… Is beter als die starmakers kijken.

de tmf award zijn leuk als je je net iets te oud voelt
voor de teletubbies.

en nu is het alweer voorbij ik vond er geen reed aan maar ja weer een avondje doorgekomen

TMF Awards zuigen hard man! :stuck_out_tongue:
En StarMaker (progr) al helemaal!!! (Als die StarMakers; de chicks dan, dat nou eens deden !!!) :wink:

Agh ik heb ut gistere ook gekeken. En 3x de herhaling. Ja je moet wat als je je verveeld. Maar jaja Piet Paulusma was ook bij de TMF Awards :smiley:
Hij mocht een award uit reiken. En bij het optreden van Star Maker ging alles fout , Stefan zijn microfoon viel weg :wink:

Originally posted by RMX
En bij het optreden van Star Maker ging alles fout , Stefan zijn microfoon viel weg :wink:

Zou er nu al een vloek over die gasten heersen dan! haha!
Maar eh, jij weet hun namen hoor ik?! Kijk jij soms ook 24/7 naar die gasten met zo’n kastje?! :wink:

Jaah echt wel :slight_smile:
Nee gewoon. Ik kijk soms als ik me verveel. :slight_smile:

ze roepen de hele tijd (voor de kleine meisjes) De Backstreet Boys zijn genomineerd!!! En Britney Spears!!! en zo nog een paar en ook nog Joop de Zanger.
3x raden wie komt: juist Joop de Zanger.
Mensen moesten bellen wie moest kopen. als er 100 mensen hebben gebeld kun je mij niet wijs maken dat meer dan 33 mensen voor JdZ hebben gekozen. Nog geen 3 mensen.

Dat is zuig 1.

zuig 2 is:
Ja de BSB heeft gewonnen!!!
blijkt dat ze niet kunnen komen omdat die ene malloot tijdens het neuken zijn pink heeft gekneusd.

zuig 3 slaat meer op TMF dag top 5.

Ze hebben gewoon een vast programma gekozen. bijv:

1. Jenny Lopez
  2. Cygnus X
  3. BSB
  4. Dj Jean
  5. Brit S.

wat je ook stemt of wat je ook doet. deze 5 worden uitgezoden. Dat weet ik omdat ik een keer met de klas heb afgesproken om te stemmen op Jan Smit en nog wat k*t gasten. Mooi niet dat ze werden uitgezonden. Want ook mij maak je niet wijs dat er meer dan 50 mensen dagelijks voten…

zuig 4 voor Tmf is:

Wist je dat Cybernet eigenlijk engels is? overal waar ze ‘‘wij’’'en ‘‘ons’’ zeggen is dus niet die tooske ofzo maar 1 of andere engelse gast.

zuig 5 ook voor cybernet (saaiedrek)

Als je ze emailt voor zoiets als: Dit en dat klopt niet
dan krijg je een standaard email terug met: leuk dat je hebt gekeken zus en zo. En ‘‘we’’ zullen het probleem fixen, terwijl je helemaal geen probleem hebt!!! Alleen maar dat saaiedrek zuigt!

Hopelijk heb ik jullie nu zo negatief gemaakt tegenover tmf zodat jullie niet kijken en tmf van de tv af flikkeren.

eigenlijk is alleen cyberchoise leuk, hoewel dat ook zuigt. Omdat ik een keer om 5 uur snachts heb gevoted op een slechte en die werdt niet eens uitgezonden. hij stond niet eens in de top 10. Moeten er dus om 5 uur snachts dus 2 mensen op 10 verschillende nummers voten die wel aardig is. zodat ik met mijn 1ne stem op die slechte niet mee tel.
Het goeie echter van CyberChoise is dat je die lelijke tooske ofzo niet meer ziet :stuck_out_tongue:

Ik denk dat TMF echt voor de massa bedoeld is, dus nie voor degene die echt gaan zitten kijken ernaar!
Ik heb TMF welis opstaan maar kijk kan nie ernaar omdat me monitor me meer lokt! :wink:

ik heb welleens met de dag top 5 mee gedaan maar die gelden nooit voor de zelfde dag maar voor de volgend dag:D