Nog 1 nachtje slapen

en dan ziet Windows XP officieel het levenslicht in de wereld.

Er zijn grote introducties gepland in ongeveer elke staat van Amerika en ondertussen wordt elke oem systembuilder , msdn’er , mcp’er en wie zich nog meer op een dergelijke manier heeft geregistreerd bij microsoft gek gemaakt dat ze wel SNEL moeten zijn met het reserveren van een plaatsje.

Overigens zal de introductie online te volgen zijn via diverse kanalen.

Wil je er niks van missen , kijk dan op de microschoft site voor meer informatie.

Ja leuk ±300 piek betalen voor een nieuw besturings systeem wat na 2 jaar weer ouderwets is (zie w me).Bah die beveiliging.En MS maar proberen die illegale copien te weren, waarom zouden er toch van die freaks die proberen die beveiliging te kraken?

iedereen heeft’em al

maarja MS doet niet echt zijn best om illegale kopietjes tegen te werken… en dat willen ze ook niet!

waarom? voor MS is de illegale scene altijd een heel erg goede vorm van reclame geweest… ik denk dat ze aan de illegale scene wel eens hun monopolipositie te danken zouden kunnen hebben!

Originally posted by hank
Ja leuk ±300 piek betalen voor een nieuw besturings systeem wat na 2 jaar weer ouderwets is

Daar krijg je dan alleen een upgrade voor …de volledige versie kost ongeveer 600 en De pro kost +/-950

En dat is belachelijk duur :mad:

zoveel geld voor zo’n hoop frustratie

't gaat beginnen !

http://www.microsoft.com/windowsxp/launch/keynote.asp om Bill Gates’ geleuter aan te horen

soooo zeg …

llaaang geleden dat ik zo’n geleuter aan mocht horen…

dat ie “dos” wegdoet op de manier zoals 2001 a Space Oddysee … nou nou , wat zijn we weer origineel…

het systeem is duidelijk veel te vroeg uit gekomen (bugs zijn niet te tellen) er zitten een aantal bruikbare tools in (remote desktop is makkelijk te installeren) maar om nou te schreeuwen dat HET OS is, gaat mij veel te ver (zit momenteel naar het filmpje te kijken en ja hoor, het geluid valt weg na een tijd out of sync te hebben gelopen) ook wel handig (soms ook niet) dat veel randapparatuur standaard word ondersteund.

Ik wil/kan niet zonder DOS en nadat Bill (z’n hoofd zakt steeds meer in z’n schouders valt me op) deze weg drukte (exit) vond ik het moeilijk om nog aandachtig te luisteren.

en sneller opstarten dan Win98se? onzin
25% meer stabiel dan Winxxx? tis omdat ik um gratis heb anders :mad:

maar goed, word tijd voor mijn middag dutje, 6 uur sneller dan normaal :stuck_out_tongue: