No title

vbimport

[QUOTE = Quattro_Pete; 641809] Hallo </ p></ p>Ik ben Nero Burning Rom 5.5.10.56 EE met behulp van onder Win XP op een Dell Inspiron 1100 laptop met een! 2,6 GHz P4, 640MB RAM, en Matsushita UJDA740 CDRW / DVD combo drive (24x/12x/24x). </ p></ p>Onlangs heb ik met een probleem waar physicall rijden buffer leegloopt tijdens het branden, terwijl de ultrabuffer (de leesbuffer) blijft op ongeveer 95-98%. Dit leidt tot een mislukte brandende sessie. </ P></ p>Ik gebruikte om in staat zijn om CD-R’s (audio en data) te branden op 16x en 24x voor, zonder enige problemen. Nu zelfs op 8x ik vaak lopen in dit probleem. De meeste van de tijd heb ik om te branden op 4x om ervoor te zorgen succesvol branden. :sad: </ p></ p>Ik heb geprobeerd te spelen met verschillende maten van de ultrabuffer -. geen verschil </ p></ p>Ik weet 't weten of dit toeval is (waarschijnlijk niet), maar dit begon allemaal gebeurt als ik de originele processor (2 GHz Celeron) met de 2,6 GHz P4 vervangen. Nu als de processor ventilator treedt in een hogere versnelling, start al mijn applicaties trager. Dit niet gebruikt te gebeuren met de Celeron </ strong></ p>Een ander raar ding -. Als ik kijk naar het CPU-gebruik (onder Taakbeheer) tijdens Laten we zeggen dat een 8x branden sessie , toont het CPU-gebruik rond de 20-30%, maar als ik kijk naar de tabblad ‘Processen’, er zijn geen processen er zijn, dat het nemen van zo veel sap en System Idle Processen show op rond de 95%-niveau. :confused: </ p></ p>Iemand eerder voorgestelde anti-virus software als de boosdoener, maar ik heb met dezelfde versie van McAfee sinds dag een, en nooit gebruikt om veroorzaken geen problemen. Zelfs als ik uitgeschakeld McAfee, ik heb nog lopen in het zelfde probleem. Dus </ strong></ p>, iemand heeft een idee wat er aan de hand hier? </ P>; </ p>Bedankt voor de hulp en voor het lezen van dit langwerpige post. :bow: </ p></ p>Cheers, [/ QUOTE] </ strong></ p>

???