No signal error bij opstarten

ik heb echt een major probleem met mijn pc
Sinds gisteren wil het ding niet meer opstarten althans hij komt niet verder dan de schijfcontrole.

Hij start wel op je krijgt gewoon beeld en alles maar op den duur maakt de computer een vaag geluid hij slaat niet af maar stopt gewoon met processen dan verbreekt ook de verbinding met de monitor en verscijnt " NO SIGNAL "

Ook is het vaag dat hoe vaker ik het probeer hoe sneller hij afslaat,Ik dacht zelf dat het de voeding was maar die is het niet.
Ook kan het de monitor niet zijn want ook de computer stopt er mee

Ik zou zeer graag een antwoord willen aangezien ik geen geld voor nieuwe heb

plzzz guys help me out

Hoi , welkom op het forum.

Allereerst moet je er achter komen of het hier om een hardware of een softwareprobleem gaat.

Probeer eens de [Knoppix Live Linux CD](http://www.knopper.net/knoppix-mirrors/) op je systeem op te starten. Gaat dit helemaal goed , dan is er hoogstwaarschijnlijk een probleem met het Operating System.

Hallo en welkom!

Tja, je wilt een antwoord. Goed te begrijpen, maar moeilijk te geven. In principe kan dit soort problemen veroorzaakt worden door ieder willekeurig stuk defecte hardware, loszittende hardware, te hoge temperaturen, onstabiele voedingen etc etc.
Ook software kan het probleem zijn, maar aangezien er een vreemd geluid uit je systeemkast komt denk ik niet dat dit hier het geval is. Het kan iig de moeite waard zijn om dit even te proben met een bootable CD (start bijv je computer eens op met je Windows cd en kijk vervolgens of je systeem gewoon blijft lopen).

Aangezien jouw computer echter steeds afslaat (en dit steeds sneller doet) verwacht ik dat het een temperatuursprobleem is. Wat je eens kunt doen, is je kast opentrekken en kijken of de koeling op je prociessor goed gemonteerd is (kijk of deze niet scheef zit!) en of de ventilator ervan werkt.
Je kunt ook eens in je BIOS kijken hoe warm je CPU loopt. Bij de meeste systemen vind je dit onder het kopje “PC Health” of “PC status”.

Indien dit niet helpt, zou ik je willen verzoeken wat meer informatie over de hardware in je systeem te geven… wellicht dat we daar dan wat mee verder komen…