Night of Xbox live. Wie doet er mee ? CdFreaks-Xbox team?

vbimport

Zie ook deze website :

Zaterdag 13 maart 2004 is het aftellen geblazen: Klokslag twaalf uur 's nachts bestaat Xbox dan twee jaar en Xbox Live één jaar in Nederland.

Dus is het tijd voor een feestje!
Wat dacht je van het volgende: een hele avond feesten en gamen tijdens ‘The Night of Xbox Live’ maar dan wel vanuit je eigen luie stoel samen met al je vrienden en vriendinnen en de kans maken op supervette prijzen.

Op de avond van 13 maart gaan we samen met jullie er een gezellig avondje van maken. Hoe gezellig heb je zelf in de hand, je hoeft alleen maar iedereen uit te nodigen die je kent en ze naar je huis te lokken. Vervolgens maak je een foto met al je vrienden plus daarop je TV en de speciale Xbox Live mededeling die dan te zien zal zijn. Deze foto upload je op deze site en vervolgens heb je al een prijs gewonnen, niets moeilijks dus (voor de complete uitleg klik je hier). We hebben gemerkt hoe gezellig het was tijdens de afgelopen MotoGP en MM3 Challenge en willen graag samen met jullie meer leuke dingen doen. Toen kon niet iedereen winnen, maar nu wel.

Wat dacht je van de volgende prijzen:

Drie geweldige Limited Edition Crystal Packs!
Voor degenen die met de meeste mensen op de foto staat, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Honderden goodie bags met daarin allerlei verrassingen, wat die zijn mag je zelf uitvinden door mee te doen!

Ook maak je de kans om op TV te komen tijdens dit feestje, de mannen van GameKings scheuren in hun gepantserde limo door het land om bij jou aan te bellen en mee te feesten tussen 20:00 en 00:00. Dus niet schrikken als ze aanbellen.

Alle door ons ontvangen (en goedgekeurde) foto’s zullen vanaf maandag 15 maart 2003 te zien zijn op deze website. Zo kan jij zien met wie jij deze online party hebt gevierd.

Waar moet je aan voldoen om mee te doen?

Je moet woonachtig zijn in Nederland en…
Je moet in het bezit zijn van een Xbox en Xbox Live en…
Je moet een bestaande geldige Xbox Live Gamertag hebben.
Wat moet je doen om mee te doen?

Schrijf je nu in op deze website met je Xbox Live Gamertag en andere gegevens;
Zorg dat je op zaterdagavond 13 maart 2004 tussen 20.00 en 00.00 uur samen met minimaal 5 vrienden of vriendinnen (we tellen je ouders niet mee!) op Xbox Live aan het spelen bent (dit controleren wij!);
Maak een foto van jou en je vrienden bij de televisie terwijl het scherm van de televsie op het Xbox Live dashboard staat (dit scherm krijg je als je de Xbox aan zet zonder game erin en aangesloten is op Xbox Live);
Voer 5 emailadressen van je vrienden in op de website;
Log op zaterdag 13 of zondag 14 maart 2004 in op deze website en stuur (upload) jouw foto samen met de 5 emailadressen van je vrienden naar onze server;
Alle foto’s zullen enkele dagen na de party te zien zijn op de website zodat jij kan zien wie er samen met jou gebeest heeft op de Night of Xbox Live party.

Nah , kwestie van 5 mensen met een Xbox Live dus. Ik heb een Xboxje , waar het live account zo van geactiveerd kan worden.

Dus als er animo is onder de cdfreakers, reageren :slight_smile:

Hmmm een XBOX zit in de pijpleiding dus wellicht doe ik wel mee… ligt er aan of we dat weekend wat te doen hebben (uitgaan, feestje etc) anders ben ik wel bereid de modchip ff uit te schakelen :wink:

heb geen xbox, maar wil best meedoen

Originally posted by Murphy23x
heb geen xbox, maar wil best meedoen

Dat wordt dus een beetje moeilijk , want het team moet dus minstens uit 5 xbox-live spelers bestaan.

Maar kom gerust op bezoek , kunnen we met z’n tweeën alvast tegen de rest gamen :bigsmile:

pffffffffff heb geen xbox live abo, mag het niet via XboxConnect :smiley: ?

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Dat wordt dus een beetje moeilijk , want het team moet dus minstens uit 5 xbox-live spelers bestaan.

Maar kom gerust op bezoek , kunnen we met z’n tweeën alvast tegen de rest gamen :bigsmile: [/B]

maar moet wel iedereen zelfde games hebben e.d.

toch?

[B]maar moet wel iedereen zelfde games hebben e.d.

toch? [/B]

Da’s wel handig ja. Maar met Halo bijvoorbeeld kun je met z’n tweeen (split screen) tegen de rest van de wereld.

Da’s wel handig ja. Maar met Halo bijvoorbeeld kun je met z’n tweeen (split screen) tegen de rest van de wereld.

Ik vind dat halo maar niks, heb het wel bij een vriend van me gespeeld…niet mijn ding.

Ik vind dat halo maar niks, heb het wel bij een vriend van me gespeeld…niet mijn ding.

hey pas op he !? HALO is heilig :smiley:

lol ik ben benieuwd wat jijd an wel leuk vind :stuck_out_tongue:

maarre helaas doe ik nog niet mee. Ik wilde wel een starterskit kopen maar mn portomonnee laat het ff niet toe :iagree:

Ik heb nog een 2-maandjes-op-proef Xbox Live kraskaart gekregen. Ik kan nu dus al 4 maanden “gratis” liven.

Xbox live krijgt ook meer functies :

Bron : Gamez.nl :

Online gamen via de Xbox heeft volgens Microsoft zeker toekomst. Xbox Live kent nu één miljoen abonnees. Een aantal dat de consolegigant flink wil laten stijgen. Om de multiplayerdienst nog aantrekkelijker te maken, werkt Microsoft aan een aantal nieuwe functies. Hieronder een kort overzicht van wat spelers mogen verwachten.

Ondersteuning voor teams. Er komt een gestructureerd Clan systeem waarmee spelers een team kunnen vormen met eigen identiteit. Verder worden alle statistieken opgeslagen en kunnen teamleden op simpele wijze berichten naar elkaar sturen.

Competities. De Tsunami-update stelt ontwikkelaars in staat om op simpele wijze wedstrijden en competities in een game te verwerken.

Online Storage. Spelers kunnen content uploaden voor spellen in de vorm van logo’s, skins of zelfs maps. Deze inhoud kan dan weer door andere spelers worden gedownload.

Integratie met MSN. Deze functie zat er al een tijdje aan te komen. Spelers kunnen tijdens het spelen berichten uitwisselen met hun vrienden op MSN.

Verwacht wordt dat deze functies in de komende maanden aan Xbox Live zullen worden toegevoegd.

[B]Ik heb nog een 2-maandjes-op-proef Xbox Live kraskaart gekregen. Ik kan nu dus al 4 maanden “gratis” liven.

Ja dat wel, maar dan onder verschillende gamertags… en als je niet oppast 3x abbonementsverlenging.
:wink:

Originally posted by theunbeatable
Ja dat wel, maar dan onder verschillende gamertags… en als je niet oppast 3x abbonementsverlenging.
:wink:

WTF !? ik kan die kraskaarten niet gebruiken onder 1 account ? En als ik die kraskaart voor een jaar dan haal bij de winkel (56 euri of zo geloof ik).

WTF !? ik kan die kraskaarten niet gebruiken onder 1 account ? En als ik die kraskaart voor een jaar dan haal bij de winkel (56 euri of zo geloof ik).

de kraskaarten kun je niet gebruiken op dezelfde gamertag (het blijft immers een trial :p). Al je zo’n jaarpakket koopt in de winkel kun je hem wel gebruiken op dezelfde gamertag op voorwaarde dat je eerst je trial gebruikt en dan pas je jaarpakket.

mzzl

Nah , niemand dus. weer een idee de grond in geboord.

Als je van plan bent een starterskit te kopen dan weet ik nog wel een hele goedkope site daarvoor (± 30 euro).

Tip: als je deze maand van plan bent een starterskit wil kopen kijk dan ff op http://www.ilovelive.com/freegame/flash.asp?language=nl voor een gratiz game. Altijd mooi meegenomen toch?

mzzl

btw deze games kun je krijgen bij die actie:

Midtown Madness 3
Project Gotham Racing 2
Counter Strike
Amped 2
Crimson Skies
Top Spin
Links 2004

Ik heb de 2e kraskaart maar weer teruggegeven , kan ie er iemand anders blij mee maken.

Die “actie” vereist dat ik nog iemand anders lid maak van Xbox live , dus dat gaat niet echt werken. (Tenzij ik mezelf dus wel twee keer aanmeld onder een andere naam. Maar dan heb ik dus weer twee accounts lopen).

Ik heb nog twee weken om mijn eigen kraskaart te proberen en dan houd ik er waarschijnlijk ook mee op , want … mijn Xbit modchip wordt e-i-n-d-e-l-i-j-k verstuurd (ligt op dit moment bij de douane in nederland). Via XBConnect heb ik ook al gespeeld, werkt prima , maar gaat na verloop van tijd vervelen. Altijd Halo is ook niet altijd leuk :slight_smile: