Nieuwsgroepen

ik ben al ruim een half jaar lid van easynews, maar de laatste tijd is die zo langzaam en dus wil ik overstappen op een andere nieuws server
wie kan mij een beetje advies geven welke goed zijn ( snelheid , tijd die de server de headers vasthoudt e.d )

alvast bedankt :slight_smile:

newszilla.xs4all.nl

Zeer grote nieuwsserver… 't schijnt ook dat daar de headers 't langst worden bewaard.

hmmmmm cool !
maar als ik me daar aanmeld kan ik dan ook via de kabel op de nieuwsgroepen komen ?

Newszilla @ XS4ALL rulles, 3,5 TeraByte! :stuck_out_tongue:

is het mogelijk om via telenet op die server te geraken ? (en aan welke snelheid gaat die server eigenlijk, als dat minder dan 100 is hoeft het niet voor mij)

ik ben nu lid van xs4all en heb toegang tot de nieuwszilla server
maar ik heb er alleen maar problemen mee, telkens als ik nieuwe headers haal en ik met agent de files selecteer die ik wil hebben en ze download krijg ik een wit vakje met een rood kruisje ( de files zijn dus blijkbaar niet meer aanwezig op de server )
is er er iemand die hetzelfde probleem heeft ???
dit is echt zwaar klote, heb er net 90 piek voor betaald en nu heb ik dit DAMN :frowning:
ik heb het ook met andere newsreaders geprobeerd ( newsbin pro en grabit ) maar die geven dezelfde melding

Probeer es binary news reader te gebruiken!

http://www.google.com