Nieuwsgroepen:

vbimport

Ik heb twee vragen over nieuwsgroepen:

• Als je op “news.chello.nl” zit ofzo heb je wat nieuwsgroepen. Nu vroeg ik me af, worden alle nieuwsgroepen van de wereld weergegeven (net zoals napster alle gebruikers op verschillende servers doorzocht) of hoe zit dat?

• Waar kan ik in 's hemelsnaam in outlook nieuwsgroepen bekijken? Ik heb gezocht even (;)) dus momenteel nog altijd in outlook expres bezig

Originally posted by jojk
[B]Ik heb twee vragen over nieuwsgroepen:

• Als je op “news.chello.nl” zit ofzo heb je wat nieuwsgroepen. Nu vroeg ik me af, worden alle nieuwsgroepen van de wereld weergegeven (net zoals napster alle gebruikers op verschillende servers doorzocht) of hoe zit dat?

-------Nee, ligt eraan ze kunnen (en dat doet chello ook) dat beperken. er zijn ook free newsgroups waar je bij aan kan melden die weer hele andere groepen in hun 'assortiment hebben.

• Waar kan ik in 's hemelsnaam in outlook nieuwsgroepen bekijken? Ik heb gezocht even (;)) dus momenteel nog altijd in outlook expres bezig

------- je hebt als het goed is van je provider een aantal gegevens gekregen w.o. ook gegevens omtrent newsgroups, outlook–>ga opties–>account–>toevoegen_—.vul de gegevens is en het zou moeten werken.
[/B]