Nieuwsgroep vraag (help!)

Ik ben nog een beetje nieuw met het fenomeen nieuwsgroepen, maar ik zit met een probleem.
Ik gebruik Forte Agent en na een korte cursus heb ik zowaar mijn eerste MP3 binnen (via een nieuws groep dan he).
Het probleem is nu dat ik bij een andere file niets dan gebrabbel in beeld krijg in plaats van een MP3 pictogram.

Doe ik iets fout of heeft diegene die het gepost heeft iets fout gedaan?

gebrabbel? hoe bedoelt gij? als je um met winamp download of in agent? er zijn echt eindeloos veel newsgroepen waar je mp3’s kunt downloaden, 60’s, 70’s, 80’s, 90’s, rap, soul, teveel om op te noemen als je ergens snel en veel kunt downloaden dan zijn het wel nieuwsgroepen… mijn provider heeft gelukkig veel leden die graag posten (ik post ook weleens) en kom ook de nieuwste smulwerkjes tegen, vaak worden binaries gepost waarna deze (meestal) al weer na 24 uur worden gedelete, dus moet je er snel / op tijd bij zijn, maar ik zet het zaakje meestal 's nachts aan ut werk, volgende dag is het dan weer feest :slight_smile: maar goed, hebbie een screenshotje?

Er staat dat ik join moet kiezen omdat het uit meerdere bestanden zou bestaan. Als ik dat gedaan heb dan druk op ENTER en doet hij hem downloaden.
Ipv het MP3 pictogramstaat er dan tekst heel veel tekst (wat nergens op slaat) Het gaat hier om een full album waarvan een aantal nummers perfect gaan en andere dus niet

ah ja dat zijn artikelen ofwel het bestandje verdeeld in meerdere files… voor een “beginnende newsgroep gebruiker” zou ik je grabit willen aanraden, is ERG simpel en download zeer waarschijnlijk veel sneller dan agent (grabit gebruikt je volledige bandbreedte om de bestanden te downloaden)

linkie is hier : http://members.ams.chello.nl/i.shemes/GrabIt136b.exe (freeware) en kinderlijk makkelijk te installeren, als je nog wat newsgroups zoekt, pm me dan maar ffies

Oke ik ga hem is proberen…ben zo terug.

Met grabit zie ik alleen de hoesjes van het album en geen MP3files…
Ik zal weer wat verkeerd doen:confused:

al ge-mp-ed… alleen de gele “balletjes” “indrukken” :

Push this button to show unmarked items that contain multiple articles

Originally posted by SoulShower
[B]al ge-mp-ed… alleen de gele “balletjes” “indrukken” :

[/B]

Als ik dit doe dan zie ik maar 1 JPG van de inlay van de CD.
Betekend dit dan dat de rest niet compleet is?

je hebt ook een PM van me

staat er BN voor ? dan is dit met bommanews geupt en zal het dus ook niet leesbaar zijn met een download via agent (tenzij je hun plugin hebt voor decode)

reden waarom dit dan niet gaat: agent gebruikt 8-bit blablabla bommanews 7-bit

Nope!

Probleem lijkt niet bij mij te liggen.
Hier een berichtje van iemand anders.

>>Helaas Maup geen enkel nr komt hier compleet binnen.
>>Het ligt niet aan jou maar aan die kl… server van @home.
>>in ieder geval bedankt
>>
>>arie
>
>ga dan eens Forte Agent downloaden…???

Wat denk wat ik gebruik agent 1.8 maar het ligt aan de server van
@home.
enkele weken geleden hebben ze een crash gehad en sinds die tijd staan
alle berichten er maar 24 uur op daarbij komt dat van sommige posters
alle posts incompleet zijn en van andere weer alles compleet.

ik zal maar eens een andere nieuwsserver zoeken.

nog iemand ideeen

Iemand inderdaad nog een goede Mailserver voor me:confused: