Nieuwsgroep vraag (help!)

Ik ben nog een beetje nieuw met het fenomeen nieuwsgroepen, maar ik zit met een probleem.
Ik gebruik Forte Agent en na een korte cursus heb ik zowaar mijn eerste MP3 binnen (via een nieuws groep dan he).
Het probleem is nu dat ik bij een andere file niets dan gebrabbel in beeld krijg in plaats van een MP3 pictogram.

Doe ik iets fout of heeft diegene die het gepost heeft iets fout gedaan?

gebrabbel? hoe bedoelt gij? als je um met winamp download of in agent? er zijn echt eindeloos veel newsgroepen waar je mp3’s kunt downloaden, 60’s, 70’s, 80’s, 90’s, rap, soul, teveel om op te noemen als je ergens snel en veel kunt downloaden dan zijn het wel nieuwsgroepen… mijn provider heeft gelukkig veel leden die graag posten (ik post ook weleens) en kom ook de nieuwste smulwerkjes tegen, vaak worden binaries gepost waarna deze (meestal) al weer na 24 uur worden gedelete, dus moet je er snel / op tijd bij zijn, maar ik zet het zaakje meestal 's nachts aan ut werk, volgende dag is het dan weer feest :slight_smile: maar goed, hebbie een screenshotje?

Er staat dat ik join moet kiezen omdat het uit meerdere bestanden zou bestaan. Als ik dat gedaan heb dan druk op ENTER en doet hij hem downloaden.
Ipv het MP3 pictogramstaat er dan tekst heel veel tekst (wat nergens op slaat) Het gaat hier om een full album waarvan een aantal nummers perfect gaan en andere dus niet

ah ja dat zijn artikelen ofwel het bestandje verdeeld in meerdere files… voor een “beginnende newsgroep gebruiker” zou ik je grabit willen aanraden, is ERG simpel en download zeer waarschijnlijk veel sneller dan agent (grabit gebruikt je volledige bandbreedte om de bestanden te downloaden)

linkie is hier : http://members.ams.chello.nl/i.shemes/GrabIt136b.exe (freeware) en kinderlijk makkelijk te installeren, als je nog wat newsgroups zoekt, pm me dan maar ffies

Oke ik ga hem is proberen…ben zo terug.

Met grabit zie ik alleen de hoesjes van het album en geen MP3files…