! Nieuwe Ziekte!

vbimport

Uit heel betrouwbare born heb ik vernomen dat er een nieuwe ziekte (aandoening) op komst is. RSI aan je ogen. Wat het precies betekend voor je ogen zou ik nog niet een twee drie weten. Maar een pas op dat je er niet door getroffen wordt. Want er is nog geen behandeling. Dus uitkijken geblazen word dat!!!

Originally posted by Fer2000
Dus uitkijken geblazen word dat!!!

Je moet dus niet uitkijken want dan zul je er wel last van krijgen :smiley:

Waarschijnlijk zal het zijn dat je dichtbij kijken wel goed is, maar dat je in de verte niet meer alles zo goed ziet :confused:??

RSI-ogen…hmmm das toch gewoon zelfde crap als vierkante ogen als je meer als 10 uur per dag 8r een pc zit… :D…wie niet trouwens? :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
RSI-ogen…hmmm das toch gewoon zelfde crap als vierkante ogen als je meer als 10 uur per dag 8r een pc zit… :D…wie niet trouwens? :wink:

Nou -=HeadLesS=- onderschat het niet!!! Zou ik zo zeggen.

Originally posted by Fer2000
[B]

Nou -=HeadLesS=- onderschat het niet!!! Zou ik zo zeggen. [/B]

wat valt er aan te onderschatten…neem aan dat je der nix tegen kunt doen als je voor je werk hoop uren 8r een monitor maakt…en tuurlijk zorg je ervoor dat je altijd een goeie refreshrate op hoge res kan draaien om je hogen zo min mogelijk te belasten…

hmmm denk trouwens dat het beter is om 800x600 te kijken dan 1600x1200…kwa oogbelasting…maarja…

Originally posted by -=HeadLesS=-

Da’s gewoon bijziendheid

ach ja

En van masturberen krijg je RSI aan je OREN…

Jah zo ken ik er nog wel een paar!

Van Nadenken krijg je hersen RSI (NIET MEER DOEN DUS)

Van Voelen worden je vingers be-RSIt
Van Ruiken krijgt je Neus RSI
Van Lopen krijgen je poten RSI
Van Harenknippen krijgen je haren RSI of zelfs VERMOORD

blablabla.

Ik heb trouwens het id dat ik RSI bestendig ben omdat ik al een tijdje zeer lang a8er de pc zit.

Tja heb altijd ged8 dat RSI beetje onzin is, maar fact is dat ik er zelf ook last van kreeg. Nu maar zo’n gelpad voor mijn ttb liggen en sindsdien heb ik stukken minder pijn aan de polsen… (ps ik ben gewend veel achter een comp te zitten maar ik zit er toch wel extreem veel achter…)

Ik las onlangs ook wat over een nieuw soort duim RSI, afkomstig van het vele SMS’en…

Marty Feldman oogjes misschien ?