Nieuwe users: Da-Taxman en Da_Taxmann?

Wat zie ik tot mijn :confused:
Twee nieuwe gebruikers Da-Taxman, Da_Taxmann. Wat ben jij aan het doen Tax? Of is dit iemand die ff een dolletje wil uithalen?
:mad:

heb nog geen posts gezien onder die usernames…dus we merken het vanzelf wel…:stuck_out_tongue:

Goed kijken eikel… stront in je ogen:confused:

Originally posted by Da_Taxmann
Nou je hoort het Hoofdloos. Tax has spoken…Hehehe maar of dit de manier is? Dit is dus niet de Tax zoals wij die kennen. Ben benieuwd wanneer ze een PMtje krijgen.:stuck_out_tongue:

Dit kan veeel vriendelijker dacht ik zo Da_Taxmann :frowning:

't is gewoon ziellig man
edit
en dat voor een kut stukje in de krantdat waarschijnlijk toch nooit komt
edit

dit is gewoon alasta. Eigenlijk te gek voor woorden dat we dat stuk vreten nog een naam toebedelen. Schijnbaar heeft ie buiten cdfreaks geen ander leven ofzo dat ie er toch steeds terug wil komen.

En in die vorige thread dat jij da_taxman wel zal krijgen? Ik zou maar oppassen, want voor je het weet staat je huisadres hier opeens…

" Z U C H T "

hij wordt het precies nooit beu. :frowning:

Met dank aan MP|3 die me op de hoogte bracht van deze thread.

Ik moet hier toch even op reageren, ondanks dat ik eigenlijk aan het werk ben en ik hier problemen mee kan krijgen. De hierboven genoemde users zijn dus van Alasta Man, dat moge wel duidelijk zijn.

Er is maar 1 Da_Taxman en die nick heb ik al sinds 1994. Ik denk dat de oplettende users hier wel weten dat het hier om een zielige poging gaat om mij in diskrediet te brengen.

Hij geeft zelf al aan weer een ander IP te hebben. Ik geef hier 1 waarschuwing en het niet opvolgen van die waarschuwing leidt onherroepelijk tot het publiceren van elk IP waarvan Alasta Man zal posten.

Alasta Man, gedraag je als een volwassene in plaats van een kind van 5 van wie de lolly is afgepakt. Als je je niet kunt gedragen, ga dan ergens anders heen, maar doe het in ieder geval niet hier.

Zow, en nu weer terug aan het werk.

te lam voor woorden… allebei deleted.

en ook weer back 2 work :slight_smile:

Originally posted by MP|3
[B]te lam voor woorden… allebei deleted.

en ook weer back 2 work :slight_smile: [/B]

allebei? onze eigen tax toch niet :stuck_out_tongue:

Wat ben jij een zielig mannetje Alasta Man / Reboq / Fam. Bullock / Ab Normaal / Da-Taxman / Da_Taxmann / Hardloper / en weet ik al wie nog meer.

Wat is het waar jij zo’n genoegen in schept dat je hier de boel voor iedereen komt verzieken. Je bent overduidelijk een zielig mannetje.

Als iedereen dit nu gewoon negeert en die gozer links laat liggen, geen aandacht meer schenkt dan heeft hij ook geen enkele kick meer. Het hele publiciteitscircus eromheen is waar het hem om te doen is.

Als admins iedere keer gewoon de user direct deleten en alle posts verwijderen als hij terugkomt, zonder daar iedere keer over te reageren, dan is de lol er snel af en stopt het wellicht.

Admins zullen even de boel in de gaten moeten houden, maar daar zijn het dan ook admins voor :smiley:

goed… ook hier geldt: geen woorden meer aan vuil maken.

Wil ook geen threads meer zien over dit onderwerp. Back to normal.