Nieuwe topic

vbimport

Ik ben het eens met Portje dat er te weinig topics zijn en daarom wil ik er zelf eentje beginnen. Rest mij nog de vraag: waarover? :slight_smile: En het eerste dat me zo direct te binnen valt, is muziek.
Daarom, naar wat voor muziek luister je? Of zijn er misschien die zelf muziek maken?

Ik zelf luister zo ongeveer naar alles; Metal en Rock, maar ook commercieel (vooral op fuiven dan) en ook dance/trance/techno, zelfs Hardcore (zo ongeveer alles behalve klassiek en nederlandstalig dus :))

Eh ja ik luister naar veel. Ik hou niet zo van rap en trance. Ik luister vaak naar hardcore (vooral de classics :D), maar ik kan rock ook goed hebben. Het moet wel ‘stevig’ zijn en niet van dat slappe “I love you till the end of time”, etc want dat is bagger!

CD die nu opstaat: Mysteryland 98 Jaarbeurs Utrecht CD1 (heerlijk feestje was dat ;))

Van alles en nog wat als het maar geen herrie is zoals Hard rock, trance, rap en dat soort “rare” muziek :wink:

80’s en 60’s is nogal goeie muziek
70’s mag er ook zeker zijn.

jah, ook vanalles :slight_smile:

meestal commercieel enzo (boegeroep van alle kanten nu :D)

commerciele
boenke muziek

DANCE !!!

TRANCE!!! :slight_smile:
Ohja en Carnavals muziek :smiley:

Techno/Trance …en af en toe een beetje commercielen bucht :smiley:

voornamelijk al die ouwe herrie he,

jaren 70/80/begin 90
maar ook de non-commerciele rock van tegenwoordig, maar dan niet de “harde” rock, de wat melodieusere, en tekstueel hoogstaander, zoals counting crows

Commerciële muziek zoals de top40,
de gouwe ouwe (meestel rock zoals Led Zeppelin)

maaruh ben ook fan van Metallica…

oftewel alles behalve house…( in welke vorm dan ook!!!)

Greetz :smiley: Lathieza :smiley:

Trance, Dance, en stevige Heavy Metal( muziek waarmee ik wakker wordt :D)

de rest om is goed uit te bol te gaan
in principe maak het niet veel uit, maar de melodie in het lied moet me aanspreken, dus niet van dat vlaamstalig gebrol als eddy wally enzo, want dan wordt ik zot!!!

harde gangster HipHop ruleerd:D

Commercielen Boecht :smiley:

How looks live…when Da_Taxman was a moderator ?

Mick viezen afkijker van signature !!! :mad:

Trance, R&B, op het ogenblik veel Doe Maar live :slight_smile: