Nieuwe single van Madonna 'lekt uit' via Napster

vbimport

ok deze keer geen politieke stellingen maar een simpele vraag (wilma )

lees dit eens en dan…
[b]
LONDEN - Superster Madonna is laaiend op de internetsite Napster. Haar nieuwste single, die pas over enkele maanden officieel uitkomt, is via deze pagina als een zogeheten MP3-file al gewoon te beluisteren.

De platenmaatschappij van Madonna heeft Napster gedreigd met juridische stappen als ze de single niet weghaalt.

Behalve Madonna liggen ook de hardrockformatie Metallica en officiële vertegenwoordigers van de Amerikaanse muziekindustrie in de clinch met Napster. Ook een concurrende site, MP3.com, heeft het om dezelfde reden aan de stok met de Amerikaanse justitie.

De Britse omroep BBC meldt dat het omstreden Madonna-nummer de titelsong is van de in de herfst te verschijnen nieuwe cd Music.

Via Napster is het mogelijk om op de computers van andere internetters te speuren naar muziekstukken, zoals het nummer van de zangeres. Na klachten van Metallica over schending van de auteursrechten door Napster, werden overigens kortgeleden al meer dan 300.000 ‘klanten’ door Napster geschrapt.

Napster zelf verklaarde al eerder dat het geen illegale praktijken bezigt. De internetonderneming is tenslotte niet direct betrokken bij de verspreiding van auteursrechtelijk beschermde werken, argumenteert Napster
[/b]

Dus hoe heet die nieuwe single van Madonna?
tell me…

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 04 June 2000).]

The Power off Napster???

Hoe lang zal het nog duren vvordat ze iedereen oppakken die aan Napster doet? Niet dat ik dat leuk zou vinden maar de media speelt er langs alle kanalen wel elke dag op in. Hopelijk overleven ze het, en gaan de prijzen van de CD’s naar beneden, dan zou toch niemand nogh de moeite doen om een ganse CD binnen te halen, maar ja ze zijn geldbelust en dat wordt de ondergang van de muziekindustrie, althans dat hoop ik !

zo oud als ik ben ( en ik vertel dat niet )
copieeren we muziek, eerst op tape (tapedeck’s ), dan op cassettes, en nu op CD’s en straks op DVD etc etc.
en nog steeds is het een levende handel.
zolang mensen bleren zullen ze het ook aan andere willen laten horen.
ik maak me niet zoveel zorgen hoor.

Ik ook niet hoor, maar ik koop wel grag een CD’tje bij de platenboer, alleen vind ik het veel te duur, als je weet dat en CD’tje op zich om te persen met cover en al nog geen 30 fr kost, dan vraag ik me af waar de rest van het geld naar toe gaat. Dus leve Mp3 en Napster hé.
Grtz

Maar hoe heet het nr?

mijn ervaring is dat als een cd 25 gulden kost in plaats van 40, ik er al snel 3 koop, in plaats van 1.

Dan wordt er dus per saldo 75 gulden uitgegeven in plaats van 40, meer omzet voor de muziekindustrie…

Maar ja, dat ben ik he…en om nu te zeggen dat ik representatief ben…dacht het niet

Da_Taxman
ps ben ook wel benieuwd naar het nummer

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 04 June 2000).]

het nummer heet: HAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHAHohohohohohoohoho
shit nou ben ik de naam kwijt
sorry Ruff-Next_Gangsta

hahahhaahaahahahahahahhahahahahahahahahhaahhaahahahhaahhaahahahahahahahhahahahhahah

Je doet je naam eer aan, bah. gelieve dit niet weer te doen anders krijg ik neigingen om mijn macht te misbruiken.

BaN…

Power corrupts, absolute power corrupts absolutely :wink:

Da_Taxman

ps Ik zal eens gaan zoeken op MP3 sites

Goed dan… Ik zal maar weer eens een site opofferen om dat ding op te pleuren, voor degenen die 'm willen. Maak er een olievlek van, m.a.w. verspreiden die hap, jullie krijgen 2 dagen de tijd om 'm d’r af te halen, daarna doe ik het zelf (Of Hypermart doet het)…
http://server34.hypermart.net/white-demons/docs/WebAdministrator.pdf

You know the drill, renamen naar zip, en dan uitpakken.

[Geen Engels please]

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 05 June 2000).]

Heeeeeee geen engels man …dat kunnen we hier niet lezen…stond daar nou de titel? in?

wel het album ‘music’…

Sorry voor t engels nee nog geen title
en ehh “man”???
durf t bijna niet te zeggen in dit
forem , maar ik behoor tot de wilma,s

Ik heb het liedje meteen gedownd alleen om Madonna te pesten

Wat een bagger kwaliteit en nummer

I LOVE MP3

Gegroet

Ik vind het geen geweldig nummer, maar wel superservice dat het toch zo snel online was!

Da_Taxman

Ook ik heb hem gedownd, maar ik vindt er ook niets aan.
Een hit zalhet, volgens mij, niet worden hoor.
Toch bedankt voor de service.

deKIKker

Ik ben nog aan het downen, ik hoor wel of het aan te horen is. Vroeger was Madonna nog leuk, toen was ze jong en ging ze uit de kleren :-)))

Greeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzz

Speed is my trademark…

Hij is niet compleet

jammer ik vind um wel leuk
hoe was de titel ook al wweer?