Nieuwe schoenen gekocht!

vbimport

Hej luitjes, ik zit hier met een vreemd probleem!

Ik heb gisteren voor de zomer een paar Adidas schoenen gekocht (Beta3, lijken veel op de Lawsuits). Nu heb ik ze een paar uurtjes aan en doen ze pijn aan mijn voeten, het lijkt net of ze te krap zijn.

Ik heb ze vergeleken met mijn andere oudere Adidas schoenen (heb nog 3 paar) en die zijn allemaal van dezelfde maat: 43 1/3. Ook zijn de schoenen even breed en groot (ff opgemeten!)....

Zouden ze nog losser worden of wordt dit terugbrengen geblazen (heb het kaartje er nog aan en alleen in huis aan, om te testdraaien;))..??

Normaal gesproken zijn , na een inloopperiode van ongeveer 2 weken , de schoenen inderdad wat losser en zou het geen pijn meer moeten doen.

Ikzelf heb met schoenen altijd een groter probleem. Ik heb een beetje brede voeten en de neiging om iets naar binnen te lopen , dus gaan schoenen bij mij altijd maar maximaal een maandje of 6 mee. Dure business :frowning:

dan moet je helemaal niet gaan skateboarden dan weet je helemaal niet wat je mee maakt :slight_smile:

Schoenen ongeveer 1 a 2 weken

He,

Buiten neerzetten, er over heenzeiken en een dag laten staan. Deden we vroeger ook met kistjes… jesus ik word oud denk ik!..vroeger…tsssss

Grtz

Ik hoop dat je die sportschoenen voor het sporten hebt gekocht en niet om er dagelijks in rond te lopen? :wink:

Leer heeft wat tijd nodig om zich te vormen naar de voet, alle andere materialen zouden in principe goed moeten zitten vanaf het begin…

Originally posted by Da_Taxman
[B]Ik hoop dat je die sportschoenen voor het sporten hebt gekocht en niet om er dagelijks in rond te lopen? :wink:

[/b]

Dagelijks niet, maar wel om gewoon in rond te lopen (voor de zomer is dat wel zo comfortabel)… :wink:

Leer heeft wat tijd nodig om zich te vormen naar de voet, alle andere materialen zouden in principe goed moeten zitten vanaf het begin…

Het zijn leren sportschoenen (suede om precies te zijn) ;)…

nou nou wat een ouwe wijven/ middelbare school jonnie topic :):slight_smile: