Nieuwe printer?

vbimport

Mijn epson stylus color 600 is naar de hell gegaan en ik wil nu een nieuwe printer kopen maar ik weet het niet welke printer op dit moment is beter dan de andere . Wie kun me 1 goede advies gaan geven zodat ik 1 goede keus hebben ??? Alvast bedankt

Epson 880 .........>
HP inkjet ..........>
HP smartphoto 1000 .......>

Hmmm wat meer info graag… wat wil je ermee doen? Wat is je budget?

Gewoon eeen beetje teks , foto , cd covers te priten . Mijn buget is ong. fl500,-

hp970CXi mega colle printer

Voor GFX > Epson!
Voor TXT > HP!

easy!.. toch?

Ik persoonlijk ben een Epson Freak (2000P) Maarja, die is boven je budget… Voor jou is denk ik de Epson 880 een goede keuze… Snel, allround, 3th party inkten, 2880 dpi, perfect color profiel voor GFX en digifoto’s… enneh, niet duur! Epson stylus Photo is ook mooi, maar minder allround!

Mazzl

Heb nou die 880 staan en die vliegt over de tekst heen in het zwart. In kleur is ie ook zeer goed moet ik zeggen. Hij is lekker goedkoop, 315 piek ofzo, heb hem zelf voor 285 ( inkoop + usbkabel).

En de inkt, lekker goedkoop. Werk zelf bij een inktbedrijf dus die cartridges zijn niet duur. Kijk maar es naar de aanbieding, of w8 tot op de HCC met kopen van cartridges. Dan gaan ze flink dalen, naar ik weet…

Dus ik adviseer de Epson 880, lekker snel, goede kwaliteit, lage kostprijs cartridges, veel printen. En een tip van mij : Laat je Epson altijd aan staan, dan gaat ie automatisch spoelen en dus niet verstoppen…

Originally posted by eMiNeM
Laat je Epson altijd aan staan, dan gaat ie automatisch spoelen en dus niet verstoppen…

I.d.d. Goede Tip! Want bij de Epson gooi je niet je printkop weg als je de inkt vervangt… (Piezo koppen hebben voor- én nadelen)

:stuck_out_tongue: toch lekkuh Eps’n Kopuh! :stuck_out_tongue: