Nieuwe PDA'tjes. Of heb je er al een?

Wie kent ze niet…, De PDA’s… kleine gameboys met outlook mogelijkheid.

Dell levert nu zijn nieuwste pda , de Axim X5 vanaf 280 Euro.

Ik vind deze PDA van Dell echt super vet…en ook nog voor een mooi prijsje :slight_smile:

als ik het geld had zou ik er 1 kopen :slight_smile:

alleen heb ik dat dus niet :frowning:

Tja ik wil graag een PDA. Ik zwem helaas niet in het geld en aangezien ik eigenlijk helemaal geen doel voor zo’n ding heb koop ik er ook maar geen. Ik heb er over gedacht een Palm Zire te kopen (slechts 100 Euro), aangezien die voor mij meer dan genoeg functionaliteiten kent. Aangezien ik echter nu al nooit een agenda of wat dan ook gebruik, zou ik niet weten wat ik ermee moet.

Nee ik denk dat ik nog maar enkele maanden/jaren wacht en dan meteen een AIE koop (PDA, GSM, handheld console), die zullen er dan vast in grote getale zijn.

als ik er ook mee kon bellen
was de keuze snel gemaakt

Originally posted by Dee-ehn
[B]Tja ik wil graag een PDA. Ik zwem helaas niet in het geld en aangezien ik eigenlijk helemaal geen doel voor zo’n ding heb koop ik er ook maar geen. Ik heb er over gedacht een Palm Zire te kopen (slechts 100 Euro), aangezien die voor mij meer dan genoeg functionaliteiten kent. Aangezien ik echter nu al nooit een agenda of wat dan ook gebruik, zou ik niet weten wat ik ermee moet.

Nee ik denk dat ik nog maar enkele maanden/jaren wacht en dan meteen een AIE koop (PDA, GSM, handheld console), die zullen er dan vast in grote getale zijn. [/B]

Ik heb de PALM Zire…simpel en eenvoudig, maar voor meer dan agenda en adressenlijst gebruik ik em niet, dus tis wel goed zo :slight_smile:

Originally posted by sentinel
[B]

Ik heb de PALM Zire…simpel en eenvoudig, maar voor meer dan agenda en adressenlijst gebruik ik em niet, dus tis wel goed zo :slight_smile: [/B]

Het is zekers een mooi apparaatje. Helaas heb ik er geen/weinig doel voor…

zeker geen dell, al was het maar voor hun brakke service…

Ik heb een IPAQ 3870 met blauwe-tand erin… is wel makkelijk met mn NOKIA tel om over GPRS wat te mailen/surfen etc.
Ook een software pakket van TomTom erop + houder voor in de auto + GPS is wel leuke navigator/routeplanner.

Maar nu loop ik wel altijd te slepen met mn frontje van de radio, mn telefoon en de IPAQ… dat is wel weer het nadeel.

Binnenkort zou deze PDA/telefoon tot mijn interieur moeten gaan horen. Voor mij erg handig omdat ik zo b.v ook de server overal kan beheren :wink:

Gvd, Domi, jij moet toch wel lekker verdienen aan deze site, hehe :slight_smile:

Ben wel gecharmeerd van de Palm Tungsten.

Heb geen idee wat het beste is op dit moment, maar zal em toch met name gebruiken voor PIM functies, waarbij wat extra’s altijd meegenomen zijn…er is voor Palm ook veel te vinden op internet…

Heb zelf de palm m130. Prima ding voor een normale prijs, ook handig daar het ding met groupwise kan werken.
Zodoende kan ik met een cradle thuis en eentje op het werk in no-time al m’n afspraken plaatsen.
En er zijn nog 1000-en-1 games, appz en wat dan ook voor… :cool:

Originally posted by DoMiN8ToR
Binnenkort zou deze PDA/telefoon tot mijn interieur moeten gaan horen. Voor mij erg handig omdat ik zo b.v ook de server overal kan beheren :wink:

:bigsmile: good choice :bigsmile:

Ik heb gekozen voor tE DUUR. Misschien ben ik gewoon te arm ;).

Maar ik zie het nut van zo’n ding niet echt heel erg in. Ik heb dan toch liever een notebook; je bataalt 2x zoveel maar het kan 200x zoveel :slight_smile:

whoei!

Originally posted by jpschadde
[B]Ik heb gekozen voor tE DUUR. Misschien ben ik gewoon te arm ;).

Maar ik zie het nut van zo’n ding niet echt heel erg in. Ik heb dan toch liever een notebook; je bataalt 2x zoveel maar het kan 200x zoveel :slight_smile:

whoei! [/B]

Dan weet jij niet wat voor software er voor PDA’tjes is… en het is natuurlijk veel makkelijker om effe een afspraakje in je pda in te kloppen dan eerst je hele notebook opstarten :confused:
Deze afspraak kun je dan later in je notebook ‘beamen’ of via een cradle in je pc zetten. :cool:

't Is wel veel geld hoor … :slight_smile:

Typisch …

Originally posted by Mr. Belvedere
Typisch …

Valt me op dat het scholieren/studentengehalte daar erg hoog is…net als hier in het Nederlandse gedeelte overigens…dan is de optie ‘Te duur’ het meest voordehandliggend ja…

Maar iemand misschien wat vergelijkende tests?
Zag laatst wel een Palmclub site met enkele reviews, maar niet echt een vergelijkend onderzoek.

Ik twijfel nog tussen de Asus Mypal620 (zonder wi-fi maar erg snel, rond 299euro), Dell Axim x3i (met wi-fi, 399euro), Toshiba E800(eeeeerg goed, heeft alles, voIP en Wi-fi maar nog te duur 550euro)

Ik zoek iets om draadloos te internetten of iets zonder wi-fi maar met Compact flash waar ik een wi-fi kaarje kan insteken.