Nieuwe pc? wat moet / kan ik het beste doen?

vbimport

Sinds iedereen hier thuis allemaal, 3 personen, direcht en tegelijk op de pc willen, nemen we misschien een extra pc.
1 PC voor gamen en 1 pc voor office werk… Dat wil ik / mijn ma.

Maar nu komt, wat kan ik het beste doen?

Ik heb nu een AMD Athlon 750, 512 MB, GF2GTS DDR, SB live plexwriter 12/10, DVD speler etc.

Wat is voor mij het goedkoopste :
Een Celeron / Duron systeempie of mijn oude pc upgraden en nieuwe onderdelen erbij kopen zodat ik 2 pc’s heb.

Dus GF2 eruit, sblive eruit, dvd + brander. En dan goedkope stuff kopen en een AMD Athlon 1400 + mobo kopen ofzo?

Snappen we het nog?
Mooi.

Moet zo goedkoop mogelijk klaar zijn he… moet toch ook binnenkort aan een nieuwe monitor :frowning: dus zeer dure periode…:(:frowning:

greetz,
eMiNeM

Laat die Athlon maar voor de office pc en koop hier een VGA (simpel) voor, een CDrom, een soundkaart en 256mb Ram.
Dan haal je een Athlon 1400 met nw mobo (MSI/Asus) hierin duw je je 512mb dimm en je GTS en je sluit je Plex, DVD en SBlive! er op aan! Nu alleen nog een monitor purchasen; ik zou een 19" kopen maar weet nie wat jou budget is…

heb al wel iets gezien, maar is dit duur?

Athlon 1,2 gig. 256 MB 40 gig hd 16/48x dvd zonder monitor, 300w kast. > 1499?

Kijk hier anders voor de specificaties

kijk maar eens op www.tweakers.net/pricewatch voor prijzen…

als je niet al te veel geld hebt, koop een Elitegroup mobo (tis geen topper maar toch stabiel en vooral goedkoop) met een AMDtje erop al naar gelang je budget!

Heb waarschijnlijk een heel goedkope oplossing :
Kan een PII 450 + kast etc. maar zonder monitor overnemen voor het schrikbarende bedrag van :

FL 6 5 , - -

Das het betere werk of niet?

Originally posted by eMiNeM
[B]Heb waarschijnlijk een heel goedkope oplossing :
Kan een PII 450 + kast etc. maar zonder monitor overnemen voor het schrikbarende bedrag van :

FL 6 5 , - -

Das het betere werk of niet? [/B]

Als jij die niet wilt dan wil ik hem (voor dat geld)… :slight_smile:

Inderdaad als je er nog een paar hebt staan! :slight_smile:
Heb eigenlijk een nieuwe netwerk server nodig!

Er was er maar eentje, en die heb ik inmiddels al hier staan. Moet alleen effe wat mem erbij gooien en dan kan ie aan het werk…
Heb ook meteen maar een 10 gig HD erbij gekocht. Over de prijs moesten we het nog hebben, maar het zat in een partij dus zal hopelijk niet zo veel zijn :wink: