Nieuwe 'kopieeer beveiliging'?

vbimport

Hee,

Ik zat zo eens te denken en vroeg me af: wat als de beveiliging van B&W in meerdere games in de sourcecode wordt toegepast? Ik bedoel hiermee dat via internet ‘gelezen’ wordt of je wel een echte versie hebt.

Daar steeds meer mensen een permanente internetverbinding hebben/krijgen moeten we hier toch wel voor gaan uitkijken. Eén persoon hoeft maar ‘gepakt’ te worden om het nieuws te verspreiden maar da’s wel weer 1 persoon (alle kleine beetjes helpen)

Ik denk eerlijk gezegd dat Lionhead wel betere dingen te doen heeft.

Ave!

Originally posted by hcosta
[B]Ik denk eerlijk gezegd dat Lionhead wel betere dingen te doen heeft.

Ave! [/B]

Ik denk dat grote softwarehuizen daar wel een extra werknemer voor willen inhuren, die de info dan lekker kan doorspelen

Mijn B&W heb ik uit een nieuwsgroep gedwnld en met mij miljoenen anderen. Al die miljoenen installeren deze copy en lionhead krijgt een miljoen vaste en fluctuerende ip’s in hun database. Toffe baan om die te gaan door geven aan de desbetreffende instantie van het land waar de gebruiker zijn internetconnectie heeft. Wat dacht je van de Filipijnen, China en de Oekraine gaan ze daar ook op jacht naar illegale gebruikers van B&W ? Ik vond B&W wel aardig maar nu heb ik mijn copy van de HD gewist ! En nu ?

Ik zie het al voor mij…46.785.164 law suits…a 5.000 tot 10.000 USD per stuk…wel, je kan tellen…

Software huizen naggen graag…maar de 400 million plus revenue van Maxis verleden jaar,voor TheSims,bewijst dat er genoeg mensen zijn die voor hun soft willen betalen.

En dat van de source code is btw niet zo origineel,check uw windoos eens,en while you´re at it,never wondered what ZoneAlarm does when you aren´t watching?

Me dunkt dat dit eerder een publiciteitsstunt is.

Dit gezegd zijnde en mijn nederige contributie aan Peter Molyneux´s genialiteit bewijzend zou ik alvast iedereen bedanken die mij een “demo” van B&W naar Zuid Amerika kan sturen.
God zal u dubbel en dik belonen.

Ave!

Trek de plug uit je inet als je speelt dan he :slight_smile:

beveiliging noem ik dat niet hoor =)

installeer een firewall, of speel het op een niet internet pc :wink:

Originally posted by XiNiX
Ik vond B&W wel aardig maar nu heb ik mijn copy van de HD gewist ! En nu ?

Purchasen of opnieuw downen! :wink:

gewoon firewall instaleren en ip blokken.
of ff je register edden en zoeken op welk ip adres hij connect en dan dat ff veranderen in 127.0.0.1 je eigen pc dus…

Die registermod is vet handig ja… en meteen een oplossing voor dat SD2 gezeik :smiley:

Of iedereen moet maar gewoon een ORIGINEEL kopen ben je ook van het gezeik af. Maar de makkelijkse oplossing is idd een firewall ofzo

er is al reeds een patch beschikbaar sinds 30 maart

MaFd0n