Nieuwe KaZaA versie (sorry van de vorige)

vbimport

hallo allemaal kijk hier eens

http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/pr.neumann/kazaa.jpg
kazaa in het nederlands!
nog even geduld hij is nog in beta!!!
alleen de exe file is af de rest nog niet

greetz arjann

Hmmz das misschien nog wel s handig :slight_smile:
Da van die priem moet je toch nog ff uitleggen.

Je kan BTW een image invoegen in je post; IMG staat er ergens tussen die knoppies boven het stukkie waar je in tikt :slight_smile:

Over die Kazaa moet je ons maar ffies op de hoogte houden heh :slight_smile:

Volgens mij kun je dat zelf heel makkelijk doen. Je moet alleen waarden in het register veranderen, dus er zal wel een patch zijn die zorgt dat de waarden automatisch veranderd worden :wink:

Het is hetzelfde als dat je icoontjes als ‘deze computer’ en ‘prullenbak’ een andere naam wil geven. Dan zoek je in het register op een van die twee, en als je em dan hebt, verander je de entry naar jouw voorkeur

photoshoppen mag natuurlijk ook als je nie zo goed met registers om kan gaan :wink:

hee mensen jullie geloven met niet? waarom zou ik al die moeite met photoshop doen maarja ff geduld dan staat hij op kazaa.com ik hou jullie wel op de hoogte ik wil jullie alleen een plezier doen want er moeten ff nieuwe members bij kazaa komen!

Originally posted by arjanneumann
hee mensen jullie geloven met niet? waarom zou ik al die moeite met photoshop doen maarja ff geduld dan staat hij op kazaa.com ik hou jullie wel op de hoogte ik wil jullie alleen een plezier doen want er moeten ff nieuwe members bij kazaa komen!

we gelofen :wink: je wel, maar we lichten even toe dat het ook kan via register

Originally posted by jojk
gelofen

HUH? waarom is nu die F in het vet ?

Kijk s ff verder dan je neus lang is Headless :slight_smile: (je kan wel zien dat je hoofd los zit…)

Die arjan schrijft als subject in zijn msg; gelofen jullie me niet?

Snappez vous?

hahahaha conputer nerd :slight_smile:

Originally posted by arjanneumann
hahahaha conputer nerd :slight_smile:

Wie is er hier de Conputer Nerd ??