Nieuwe hd of geheuigen?

vbimport

Ik heb van de valantie zo'n 600 gulden te besteden 9 het is niet veel maar toch nog minimum jeugdloon voor 3 weken dus is mooi )

Ik zit te twijfelen tussen een nieuwe ( extra ) hd OF geheugen. Nou wil ik gragh alles extern, dus of een hd op de usb poort ( kan dat? nog een vraag ) of geheugen ( op de usb poort ) Dus de eerste vraag is : Is zo'n hd op je usb poort moglijl, handig, en hoe duur? ( laten we zeggen dat ik minimaal 25-20 gig wil ) En is dat met dat geheugen mogelijk? Ik wet het, het kan ook door inbouwen maar dat wil ikliever niet

Je kan beter een spellingscontroller kopen, jemig wat leest dat raar die zinnen van jou

usb geheugen??? never nooit niet. usb hd nver nooit niet?? waar moeten dan de data signalen doorheen…tja zou kunnen denk ik maar nee…

Koop maar alles intern

nee, jij typt altijd lekker? Het gaat er om dat ik snel even een vraag stel, toch of niet? En wat kunnen mij in mijn vrije tijd nou spellingstekens letten en allemaal zooi? Wat mij betreft wordt je leraar Nederlands maar loop diegenen die meehelpen deze site groot te houden ( al doen jullie supergoed werk, prima )niet af te kraken. Je moet dit nou niet als aanval beschouwen maar wat loop je mij dan ook af te kraken

Zoals Ruff-Next_Gangsta al zei is dit allebei niet aan een usb poort te koppelen. Je zult dus moeten inbouwen. Je kan er wel nog voor kiezen een externe HD (dus niet op je usb) maar dat is niet echt een optimale oplossing.
Misschien kan je je huidige systeem configuratie even posten dan is het duidelijker of het slim is om er geheugen bij te prikken of een HD extra te installeren.

Djewst

mijn systeem

hd = 10 gig
geheugen = 64 mb
cpu = p3 500
monitor = 17" ( maar dat dopet er niet echt toe )

en verder maakt het toch niet veel uit? ( dvd drive en brandertje )

Ik wil dus gewoon flink veel op mijn hd kwakken ( ftp ). In feite is 10 gb genoeg maar als je een ftp draait zit je zo vol.

Toch even weer op inhaken;

ik kraak je niet af, geef een tip
als je wilt dat mensen [waaronder ik ook] jou helpen dan zul je toch echt soms de vraag duidelijk moeten formuleren,wil je een goed antwoord krijgen.

maar ik heb je toch antwoord gegeven…

friends???

ooit vijanden geweest dan?

mzzl

Misschien is DVD-ram nog een optie voor je. Dan betaal je wat meer bij de aanschaf voor het apparaat, maar dan heb je voor 8 tientjes geloog ik 5,2 gig per DVD-ram.

greetz
Mudman

zie je wel wat voor antwoorden je krijgt…dvd ram??? daar vroeg je toch niet om??

wij vijanden? nee nooit…toch

In dit geval zou ik er nog een extra 64mb RAM in kwakken en dan kan daar nog wel een geinig HD-tje bij voor dat geld. Een maxtor 6800 bijvoorbeeld. Maar die zullen dan wel allebei intern moeten.
Ik zou zelf geen goede externe HD weten.

Djewst

‘Wat mij betreft wordt je leraar Nederlands maar loop diegenen die meehelpen deze site groot te houden niet af te kraken’

• ‘wordt je’ is zonder ‘t’…

a de leraar Nederlands is ook binnen gekomen

wordt bijna tijd om te closen …of niet?

yep

Ich sage : schoss mit der post

schloss