Nieuwe Forums

vbimport

Zoals jullie misschien al gezien hebben, hebben wij besloten om de Nederlandse Forums verder op te gaan splitsen. Dit was nodig doordat we steeds meer leden hebben gekregen, en het aantal postings zo hoog werd, dat de overzichtelijkheid een beetje te wensen over liet.

We hebben nu eigenlijk de General Chat gesplitst in:

• Cafe
    Hier kun je alle onzin die maar mogelijk is kwijt, moppen, wat voor onderbroek heeft een CD Freaker, wie draagt er sweekends vrouwenkleren etc. etc.

• General Questions
    Voor alle vragen die je niet in de andere fora kwijt kunt, b.v als je hulp nodig hebt voor een werkstuk, als je niet weet hoe de automaten van de NS werken etc. etc.

En we hebben Serious Questions and Answers opgesplits in:

• Hardware Questions
    Hardware vragen dus

• Software Questions
    Software vragen duh :wink:

We hopen dat dit de overzichtelijkheid zal vergroten en dat er nog meer mensen plezier beleven aan het forum en geholpen worden !

Dit is een besluit van het CD Freaks management, er kan eventueel over gecoresspondeerd worden :slight_smile:

Goed besluit, :slight_smile:

Op de NL forums is het toch het drukst heb ik wel gemerkt, En dan kunnen we nu voortaan in het cafe rondhangen…
Lekker lullen over alles en nog wat…

ben bezig met vast een aantal threads te verplaatsen naar de desbetreffende fora… dus kan zijn dat je thread ergens anders staat :slight_smile:

als je hier op go drukt zie je ze wel alle vier staan maar bij de hoft opstart menu nog niet:p

Originally posted by MP|3
ben bezig met vast een aantal threads te verplaatsen naar de desbetreffende fora… dus kan zijn dat je thread ergens anders staat :slight_smile:

Jij ook al? :smiley:

De link blijft als het goed is nog wel staan, maar verwijst dus naar het forum waarvan wij denken dat het thuishoort :wink:

Het ziet er allemaal erg goed uit ik ben benieuwd of het allemaal duidelijker wordt

Vind het grote onzin.

Ik had het opeens in de gaten. Jullie waren waarschijnlijk net de server aan het klaarmaken daarvoor. Wat opeens waren mijn posten gemoved of zoiets!!

Goed besluit vind ik dat van jullie. Ga zo door!!!

d8 al…waar zit die general shit nou…:slight_smile: leuk hoor zo’n verplaatsinkie! Maar beetje nutteloos…twas zo ook wel duidelijk d8 ik zo.

Ik vind alles best maar toch best irri met dat Moved: er steeds voor.

Hoezo was het duidelijk?

Als je posting na 1 dag van de mainpage is vind ik het niet echt duidelijk maar dat zal wel aan mij liggen dan :slight_smile:

En dat moved to: shit… dat is morgen weer weg als er genoeg postings zijn… als er tenminste voldoende word gepost :slight_smile:

ja dit is cool…
mooie vooruitgang weer…
zal wel ff duren voordat ierdereen eraan gewend is
denk ik en de administrators het ff druk gaan krijgen
maar het zal er zeker weten overzichtelijker op worden…

Goeie zaak die opslitsing. Trouwens ik heb sinds een paar dagen op mijn site ook een forum, en wat denk je
hoeveel postings ik nu al heb??? 2… hahahaha, allebei van mij :slight_smile:
Ga effe kijken en post wat. Kan me niet verdomme wat maar het staat zo kut!!!

Hiero: http://surf.to/Nieland (18+)

ik vind het veel beter zo!! Goed gedaan en ga zo door!!!

Cafe? waar is de bar dan?

Originally posted by NOMYTH
Cafe? waar is de bar dan?

Een topic als ‘Welk bier drinken de CD Freakers het liefst’ zal moeten volstaan als bar… maar dan kun je wel heeel veel drinken voor heeel weinig geld en je houdt er geen kater aan over de volgende morgen :wink:

Originally posted by Da_Taxman

Een topic als ‘Welk bier drinken de CD Freakers het liefst’ zal moeten volstaan als bar… maar dan kun je wel heeel veel drinken voor heeel weinig geld en je houdt er geen kater aan over de volgende morgen :wink:

weinig geld ?? jij hebt zeker kabel…weet je wel hoeveel de telefoontikken tegenwoordig kosten :slight_smile:

ziet er goed uit die opspliting is idd een stuk duidelijker enzo :slight_smile:

Ok dit wordt ff wennen maargoed verder ziet het er wel gelikt uit… :slight_smile:

FF wennen ja, nu ziet het er nog een beetje rommelig uit met al die verplaatste topics maar waarschijnlijk is dat na een paar dagen wel weer pleite! :wink: