Nieuwe beveiliging op cd's? mijn computer kan de cd niet lezen

zoals boven staat, ik heb een cd van nsync(de nieuwste) en mijn computer kan hem niet lezen. Ik heb het artikel gelezen over een cd van volumia die is gekraakt (had dezelfde beveiliging) wat ik dus wil weten is hoe ik onder deze beveiliging uit kom.

Als je dat artikel hebt gelezen dan heb je vast ook gezien dat je een of ander bestandje moest downloaden om die cd te kunnen rippen. Ik zal zo even kijken waar je dat bestandje kunt downloaden en dan zal ik hier de link wel even plaatsen.

ok k’heb even gezocht. dat artikel staat hier en dat bestandje dat je nodig hebt staat ook hier :slight_smile:

Nu moet je die cd kunnen rippen (voor eigen gebruik), tenminste als die beveiligd is met die “safeaudio techniek”

ik bedoel de eigenlijk deze topic
maar wel bedankt voor je reply

waar jij het overhad is safeaudio, dat proggy had ik ook al geprobeerd(wel makkelijk trouwens). maar blijkt dat dit iets anders is, maar ik kan het programmatje nioet vinden waar ze het in het artikel over hebben

Hmmm, ik zie dat je kennis hebt gemaakt met Pyronaminac :slight_smile:

Doe maar net alsof je hem begrijpt, anders blijft ie doorpraten :):slight_smile: