Nieuwe Audio beveiling op cd Bob Marley

vbimport

Weet iemand of die ‘nieuwe’ beveiliging van macrovision is toegepast op de cd van Bob Marley - The best of one love ?
78:30 zo lang duurt hij.
Cdrwin raakt in de war en kan niet inlezen terwijl clone een goede copy maakt op een cdr 80
Wie weet of de beveiling van macrovision hier op zit ?
:confused:

Zit er niet op!

heb geen problemen gehad !

:stuck_out_tongue: Bedankt. Dan maar clone gebruiken !

Het word tijd dat die macrovision zich eens ergens mee gaat bemoeien wat WEL werkt. Audio cd’z in prijs verlagen/ DVD’'s in prijs verlagen. En niet van die domme beveiligingen uitvinden waar je toch nix aan hebt. Want een werkende audio beveiliging heb ik nog niet gezien :slight_smile:

Denk ook niet dat een werkende beveiliging op audio ooit zal komen. Je kunt het immers horen dus ook opnemen! :wink:

Originally posted by Wookie
Denk ook niet dat een werkende beveiliging op audio ooit zal komen. Je kunt het immers horen dus ook opnemen! :wink:

Inderdaad, en waarom een beveiliging? Je mag toch kopieren voor thuisgebruik en als je dan een beveiligde cd hebt zou dat niet eens kunnen!

Originally posted by Sorcerer
[B]

Inderdaad, en waarom een beveiliging? Je mag toch kopieren voor thuisgebruik en als je dan een beveiligde cd hebt zou dat niet eens kunnen! [/B]

Om maar niet te spreken over al die mensen die een MP3 apparaat hebben en ook graag daar muziek op willen luisteren.

Met die Jukebox van me waar ik toch wat muziek op kan zetten zou ik het wel leuk vinden als ik daar mij laatste aanwinsten ook op kan beluisteren op de motor…of in de auto een backup CD kan draaien in plaats van het origineel, gezien op het hoge aantal auto-inbraken waarbij ik liever een backup kwijtraak dan het origineel…