Nieuwe Administrator(s) *Updated*

vbimport

Aan alle CD Freaks,

Zoals jullie hebben kunnen lezen zal Da_TaxMan ons minder gaan bezoeken en daardoor helaas ook waarschijnlijk wat minder zijn stempel op ons forum drukken. Daarom zijn wij de userlist ingedoken en hebben gekeken naar personen die wij geschikt achten om in Tax zijn voetsporen te treden en zijn taken deels waar te nemen.

Wij hebben 2 personen uitgezocht, waarvan 1 nu gelijk te kennen heeft gegeven graag een uitbreiding te zijn op ons Admin team, en dat is jojk.

jojk is een van de grotere posters op het forum, en beschikt volgens ons over genoeg kwaliteiten die wij nodig achten om een goede admin te zijn.

Naast hem hebben wij nog iemand anders gevraagd, alleen hebben we hier nog geen antwoord op, zo gauw hij ons aanbod ook heeft geaccepteerd zal ik dat ook hier laten weten.

Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geinformeerd. Mochten er problemen zijn met de aanstelling(en) van deze persoon(en) dan hoor ik het graag.

Update

En dan nu de bekend making van de tweede persoon
roffel

Wookie !

Ik denk dat dit gewoon een logische stap is. Hij is de tweede poster qua aantal, en al een heeeele tijd actief hier, dus ik denk dat iedereen hem wel kent.

Wij wensen ook Wookie veel sterkte toe met jullie :wink:

In mijn ogen een logische stap :slight_smile:

Gaat Jojk dan ook Tax zijn taak overnemen en dus oa samen met mij het hardware forum runnen?

Reuze bedankt voor het vertrouwen :slight_smile:

Even: DN, ik weet wel iets van hardware, en kan er wel wat over meepraten, maar ik denk dat beter iemand daarin kan helpen die er ook daadwerkelijk verstand van heeft

Goh…twee mensen aantrekken om mij te vervangen…dat had ik niet verwacht, zo belangrijk was ik toch niet? :wink:

Maar aan jojk en de andere persoon (waarin ik ook alle vetrouwen heb) wens ik veel plezier en succes met dit forum, zoals ik ook al die tijd gehad heb!

Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren… sorry :slight_smile:

Ennuh tis natuurlijk de taak van Domi/MP3 om uit te zoeken wie het gaat worden… en ik weet niet wat jij van hardware weet :slight_smile:

Joik ik heb je net via msn gesproken en ben helemaal vergeten om je te feliciteren. Dat doe ik dus maar bij deze :smiley:

Gefeliciteerd Joik dat je maar een goede administrator mag worden

Ja moet toch wat zeggen hé

Wie is eigenlijk die tweede cdfreaker die gevraagd is om Admin te worden?

Originally posted by Dee-ehn
en ik weet niet wat jij van hardware weet :slight_smile:

time will tell

alvast welkom in da club

Ja ik wil het wel doen !!!

Of kan dat niet meer na het afgelopen weekend ???

:rolleyes:

wie wil dat nu niet doen, ik vind het tof dat jullie eens iemand nemen die niet post om te posten. Proficiat aan de nieuwe Admins

Originally posted by Alasta Man
[B]Ja ik wil het wel doen !!!

:rolleyes: [/B]

Wat denk je zelf?

Originally posted by fille
wie wil dat nu niet doen, ik vind het tof dat jullie eens iemand nemen die niet post om te posten. Proficiat aan de nieuwe Admins

Welke admin post er hier dan om maar wat te posten?

voel je niet aangevallen, ik heb het niet over admins, die doen hun werk zeer voortreffelijk

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Wat denk je zelf? [/B]

IK DENK HET WEL IK HEB NAMELIJK GESTUDEERD.

Ik heb ook mijn strikdiploma en zwem diploma.

Originally posted by fille
voel je niet aangevallen, ik heb het niet over admins, die doen hun werk zeer voortreffelijk

Altijd blij dat te horen :slight_smile:

Ennuh Alasta: mooi! goedzo jongen :smiley:

Originally posted by Alasta Man
[B]Ja ik wil het wel doen !!!

:rolleyes: [/B]
LOL, je weet toch dat we een speciaal moppen toppic hebben.

Originally posted by Brinta
LOL, je weet toch dat we een speciaal moppen toppic hebben.

Ok dit is egg een goeie van je brinta!!! Dat is 1 puntje voor je!

Oke dan niet !!!

Ik dacht misschien het forum te helpen.

PS IK BEN OOK REISJOURNALIST

:slight_smile:

jojk proficiat
betekent het nu dat jojk de rest van zen leven kan rentenieren ?

denk helaas niet dat je voor een admin functie veel meer gaat verdienen dan een status…maar we zien wel wat de toekomst brengt :slight_smile:

jojk gefeliciteerd met je moderator status :slight_smile:

Ene domi ik heb net me mail gechekt wel naar me goede email gestuurt?? anders kan je nog lang wachten op me antwoord;)
Geintje ben benieuwd wie de andere gaat worden.