Nieuwe aa-emu

vbimport

OK Heb een nieuwe aa-emu gevonden, kwee niet of het werkt nog niet geprobeerd,
www.buize.com

dit is de chat die ik heb gehad met de maker
<The_Real_TdR> what does it do?
<The_Real_TdR> i mean the cheat you were talkin bout
<BuiZe> read it on www.buize.com
<BuiZe> yes me to
<BuiZe> i placed it on my site
<The_Real_TdR> ben je belgisch??
<BuiZe> ja
<BuiZe> gij ook ?
<BuiZe> waaw
<The_Real_TdR> nee nl
<BuiZe> interessant
<BuiZe> morgen verjaar ik
<The_Real_TdR> ohh hoe oud???
<BuiZe> * nog iets ? *
<The_Real_TdR> jaa werkt het??
<The_Real_TdR> is het niet te detecteren>??
<The_Real_TdR> zelf geschreven?
<BuiZe> 17
<The_Real_TdR> wat leuk ik ook (5 april 17 gewordeh)
<BuiZe> zelf in VB
<BuiZe> momenteel kent AA dat nog niet , dus niet traceerbaar
<The_Real_TdR> ahh ok

[This message has been edited by TdR (edited 06 June 2000).]

Dit noem ik niet echt een emulator, en zeker niet als je soa gewoon bent of andere … Deze gebruikt gewoon de viewbars en door een crack kan je dan meerdere accounts laten surfen -> dit bestond al en in betere vormen.
Deze manier is trouwens ook gemakkelijk te traceren voor aa want op je systeem (ondanks dat je niks ziet op je scherm) draaien er toch meerdere viewbars (slokt nog eens serieus wa systeembronnen op) en ik denk dat dit toch wel te traceren valt voor aa (hebben ze trouwens al eerder gedaan).
Een echte emu bootst de viewbar gewoon na en heeft die viewbar niet nodig … en de viewbar is toch ook een beetje het controle-orgaan voor aa om te checken of je cheat of niet …

Maar blijft zoeken en gij zult vinden mijn vriend …

greetz

happy cheating all the way
lol

Hey vipken,
Kan je mij toevallig effe SoA sturen, ik ben d’r namelijk allang naar opzoek (en kom niet aanzetten met een besmettelijke ziekte )

tuurlijk kan ik het je sturen … maar dan moet je wel een email-adres geven waar je files van +1,5 MB op kunt krijgen en dat is niet het geval bij yahoo, hotmail e.d. Dus mail me het goeie adres en je krijgt het

greetz

Je kunt dat bestand delen met WinRAR in files van 0.9 MB ofzo. Dan ken je ze wel over de mail sturen !
Of ICQ !
mzl.

in de AA bar zit er een subroutine die je current memory checked op wat er runt en met een ingecodeerde blacklist elk prog met id enzo wat overeenkomt met iets uit die list word gewoon bij de volgende update doorverstuurd naar de server en de rest raad je wel.