Nieuw rooster = mad

vbimport

Kut, net naar school geweest een rooster opgehaald. Elke dag in ieder geval tot het 8e uur (tot kwart voor vier) en een dag tot het negende uur, ergens tegen 10 over halfvijf wordt dat dan. Dat is dus echt kut. Elke ochtend om 8.15 beginnen, en dan nog 8 tussenuren ook nog! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Hehehehe geen vermaak als leedvermaak he :slight_smile:

(Dee denkt nu droevig terug aan 5VWO… paar jaartjes terug zat ik daar ook eens in en had ik ook een zulk rooster…bahh)

Jah en nu heb ik 8 hoorcollege uren en de rest zelfstudie+werkgroep :wink:

bijna net een belgische school :wink:

maandag, donderdag en vrijdag: 8.15 tot 16.20
dinsdag: 8.15 tot 17.10
woensdag: 8.15 tot 12.00
weekend vrijaf gelukkig :slight_smile:

en die uren heb ik al 5 jaar, nu nog 1 jaartje (hoop ik) en dan naar univ ofzo

Ik heb ook een rooster.

Van Ma to VR van 8:30 tot 17:00

Pffffffff :wink:

Wees blij dat je naar school toemag joh :stuck_out_tongue:

In Afrika zijn er wel miljoenen kinderen die helemaal niet naar school mogen en of kunnen.

Zo dat is er even uit.

Originally posted by Pyromaniac
[B]Wees blij dat je naar school toemag joh :stuck_out_tongue:

In Afrika zijn er wel miljoenen kinderen die helemaal niet naar school mogen en of kunnen.

Zo dat is er even uit.
[/B]

wat is er erg aan niet naar school gaan/kunnen?
In die tijd kunnen ze leren jagen/vissen of een lapje grond bewerken zodat ze toch te vreten hebben. In afrika was het goed. totdat het westen ermee ging bemoeien van: jullie moeten naar school. anders wordt je niet rijk. Wat heb je daar aan rijk zijn? Geld kun je niet eten. Hier in het westen kun je wel van geld eten. omdat je naar de makrt kunt en vreten kopen. in afrika zijn nu wel scholen, maar nog geen werk dat een school diploma vereist. Mensen aldaar die een school diploma hebben emigreren toch naar het westen voor werk. ze hebben hun tijd immers verdaan met leren ipv jagen/vissen/een lapje grond bewerken.

Het is gewoon een verschil in maatschappij. In het westen moet je een school diploma hebben om een behoorlijke botherham te verdienen. In afrika moet je leren jagen/vissen/of een lapje grond bewerken voor je eten.

[B]Wees blij dat je naar school toemag joh :stuck_out_tongue:

Zo dat is er even uit.
[/B]

opa koen :d

Ik vind het ook wel leuk op school, en of ik huiswerk nou thuis of op school maak (is het dan nog huiswerk?) maakt weinig uit (thuis misschien minder geconcentreerd) maar ik vind het kut dat ik allemaal 8e en een 9e uur heb, en 8 tussenuren… maar aan de andere kant, heb je wel minder werk als je thuis komt (zou dat mentaal beter zijn dan alles thuis maken?)

Ja ik weet precies hoe jij je voelt. Heb namelijk ook 2de(en laatste) fase gehad.

Ik kan je iig wel zeggen dat de 2de fase niet eens zo slecht is op al die tussenuren na, maar die komen door een personeelsgebrek.

Het grote voordeel van de 2de fase vind ik dat je precies weet waar je aan toe bent en wat je wanneer klaar moet hebben en dat je daardoor heel veel kunt samenwerken zodat je zeker bent dat je niet te veel doet op school :stuck_out_tongue:

Originally posted by jojk
[B]

opa koen :d

Ik vind het ook wel leuk op school, en of ik huiswerk nou thuis of op school maak (is het dan nog huiswerk?) maakt weinig uit (thuis misschien minder geconcentreerd) maar ik vind het kut dat ik allemaal 8e en een 9e uur heb, en 8 tussenuren… maar aan de andere kant, heb je wel minder werk als je thuis komt (zou dat mentaal beter zijn dan alles thuis maken?) [/B]

Huiswerk maken… da’s lang geleden :). Op de middelbare was ik altijd al een overschrijver en in het HBO (daar zit ik nu) hoef je niet te doen wat je niet wilt (wordt natuurlijk altijd in je punt doorberekend)…
Conclusie: hele jaar nix doen behalve de laatste maand stressen stressen stressen :smiley:

Originally posted by Dee-ehn

(Dee denkt nu droevig terug aan 5VWO… paar jaartjes terug zat ik daar ook eens in en had ik ook een zulk rooster…bahh)

Ohoh…
Ga nu naar 5VWO, :frowning:

Greetz

Morgen is het mijn beurt om het rooster op te halen:mad:. Zal wel zeer klote leraren hebben, met nog klotere uren. Maar het erge komt nog: Ik moet van 10 tot 3 op die kutschool zijn, en daar krijgen we dan 5 uur lang shit vertelt. Dat ze ons gewoon dat rooster geven en op laten rotten! Maar neeeee, die ouwerwetse idioten willen ons wel eens 5 uur (waarvan 4 voor nix) op school houden. Kotsmisselijk word ik van school. Ik kan natuurlijk (zeer onwaarschijnlijk) ongelijk hebben, en is die 5 uur wel zinvol.

Iedereen die nog naar school moet: Ik wens jullie veel goeds(al weet ik dat die wens toch niet uitkomt).

Jij heb echt een f*ckrooster. Hoop voor je dat het nog verandert.

Ik moet volgende week rooster halen, hopen dat het een beetje meevalt :confused:

je mag nog niet klagen ik heb dagen tot half zeven les:(

Originally posted by cum-a-lot
je mag nog niet klagen ik heb dagen tot half zeven les:(

LoL, dat mogen we idd niet klagen :smiley:

Greetz

(ps. op wat voor fucking school zit jij?!)

lol, wij krijgen de roosters altijd de 1ste dag van het schooljaar en dan is dat nog nie eens een definitief rooster

je weet pas in welke klas dat je zit als je toekomt op het begin van schooljaar :frowning:

van een organisatie gesproken :wink:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]lol, wij krijgen de roosters altijd de 1ste dag van het schooljaar en dan is dat nog nie eens een definitief rooster

je weet pas in welke klas dat je zit als je toekomt op het begin van schooljaar :frowning:

van een organisatie gesproken :wink: [/B]

Zo is het bij ons ook wel, maar we zijn samengegaan met een andere school, dus naar onze locatie komen nu veel nieuwe leerlingen. Gevolg is dat het heel moeilijk plannen is met clusters enzo…ik vraag me dus ook serieus af of het nog anders wordt.

En dan heb ik het niet eens over de fouten die in het rooster zitten. Ik heb nu opeens drie uur natuurkunde in de week, terwijl ik dat helemaal niet heb (ik doe N&G). Verder, maandag het 1e uur, heb ik wiskunde én latijn…tegelijk ja! Dus ik naar de mentor dat dat toch wel moeilijk was (:p) weet je wat ze zei? ‘Ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, en anders moet je zelf maar wat regelen met de vakdocenten’

Originally posted by R0bby
[B]Morgen is het mijn beurt om het rooster op te halen:mad:. Zal wel zeer klote leraren hebben, met nog klotere uren. Maar het erge komt nog: Ik moet van 10 tot 3 op die kutschool zijn, en daar krijgen we dan 5 uur lang shit vertelt. Dat ze ons gewoon dat rooster geven en op laten rotten! Maar neeeee, die ouwerwetse idioten willen ons wel eens 5 uur (waarvan 4 voor nix) op school houden. Kotsmisselijk word ik van school. Ik kan natuurlijk (zeer onwaarschijnlijk) ongelijk hebben, en is die 5 uur wel zinvol.

Iedereen die nog naar school moet: Ik wens jullie veel goeds(al weet ik dat die wens toch niet uitkomt).
[/B]

School is net een vuilnisbelt, elk uur een andere zak :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Ik mag elke dag van 8.30 t/m 17.15 hopelijk binnenkort andere tijden als ik een andere baan heb :slight_smile:

Groet

The Observer

Wees blij dat je naar school toemag joh :stuck_out_tongue:

P’cies, ik ga ook weer terug naar school

Bij ons krijg je ook pas het rooster en de klassenlijst op de dag dat we boeken halen. En dan veranderen ze het rooster ook nog eens 10x per jaar omdat er geen donder van klopt. Lekker irri is dat.