Nieuw Moederbord + Processor?

vbimport

Ik ben van plan om een Epox EP-8KTA3 tekopen en een een AMD Thunderbird 1,4 maar kan dit moederbord 1,4 ghz aan??? op de epox website staat niks erover.
en ik heb gehoord als je je de pc opstart zonder koeler dat de processor in 1 keer doorfikt is dat waar want ik ben zelf een beetje bang dat ik een foutje maak met de koeler aansluiten en dat die koeler het dan niet doet.

Geloof me doe 1 x zonder koeler…en je hebt sleutelhanger erbij…zoals tweaker da noemen…

heb je al een e-mail naar de mobo gedaan? misschien krijg je wel antwoord terug.

en waar meen je momenteel een 1,4 te krijgen?

Zal ie waarschijnlijk binnenkort pas gaan kopen omdat ze dan wel op de markt zijn! :wink:

Dat zal zo ongeveer gelijk zijn met de Palomino… (Athlon 4?) dussuh kun je beter nog ff wachten en meteen die nemen dan heb je meer voor je geld!

het wordt toch elke keer weer cheaper en beter; kan je blijven wachten! :wink:

Originally posted by Wookie
het wordt toch elke keer weer cheaper en beter; kan je blijven wachten! :wink:

ja maar bij hele nieuwe generatie die snel komt kun je toch beter ffies w8en Wookie!

Als je paar maandjes geduld hebt…dan heb je echt waar voor je geld…:smiley:

Als je bang bent dat je het niet goed doe dan laat je het toch doen! :slight_smile: heb ik ook gedaan en alles werkt perfect!

kan dat epox moederbord 1,4 ghz aan???
trouwens in koop mijn spullen altijd in Duitsland veel goedkoper volgende week heb ik mijn 1,4

Ik neem aan dat dat bord dat aankan… en zou dat niet zo zijn (is nl alleen een kwestie van hoe hoog kan de MP) dan zal er vrij snel een biosupdate komen waardoor het wel gaat…

maareuh hoezo wil je voor Epox gaan? ik weet niet hoe die kwalitatief zijn (heb er nog nooit eentje gehad) maar persoonlijk ervaar ik dat MSI nog steeds een van de beste is (ik heb nu MSI en ik ben nog nooit over een bord zo tevreden geweest)…

Ik heb met m’n Asus A7V133a welis een fsb van 145 stabiel gedraaid, en aangezien me MP tot 12,5 kan, zou dat betekenen dat ik in theorie op dik 1800mhz zou kunnen draaien! :wink:
Moet je natuurlijk wel allemaal top of the line stuff hebben anders brand die zooi door! :stuck_out_tongue:

Hmmm dat klopt niet helemaal Wookie: het komt oa vrij veel voor dat 3COM nic’s niet zo goed met FSB’s hoger dan 33mhz om kunnen gaan (pci divider!) en dat is toch echt wel mooi en duur spul…

Maareuh ik denk niet dat je die 1800 gaat halen met je CPU… daarvoor heb je waarschijnlijk meer dan 2V op je CPU nodig en veeeeeeeeeel koeling…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Hmmm dat klopt niet helemaal Wookie: het komt oa vrij veel voor dat 3COM nic’s niet zo goed met FSB’s hoger dan 33mhz om kunnen gaan (pci divider!) en dat is toch echt wel mooi en duur spul…

Maareuh ik denk niet dat je die 1800 gaat halen met je CPU… daarvoor heb je waarschijnlijk meer dan 2V op je CPU nodig en veeeeeeeeeel koeling… [/B]

dus het kan wel…met stikstof koelen…al je pci-isa-kaartjes deruit…die geforce kan wel aardig wat hebbe als het goed is en ff een Voltage-mod…en done…ben je de eerste die zen 1gig op 1,8 heeft gekrege…:wink: jeehaw!

in de folder van het bedrijf waar ik dat epox moederbord heb gekocht staat in dat dat moederbord tot 1,4 ghz kan maar in de beschrijving van het moederbord zelf staat in dat ie maar tot 1,2 ghz kan wat moet ik nou geloven???

Waarschijnlijk heeft Epox op het moment van uitbrengen (en opmaken van de site) nog geen test gedaan met snellere processoren…

EPOX garandeert 1.2 GHz, maar als winkelier sneller garandeert, laat hem dit op schrift stellen

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

ben je de eerste die zen 1gig op 1,8 heeft gekrege…:wink: jeehaw! [/B]

is niet waar heb bij tweakers.net al een stukkje gelezen van iemand die zijn 1 gig tot 2gig had weten te klokken

gewoon een Asus (of MSI) kopen… is prima spul :wink:
ciao

Ik las toevallig vrijdag over Epox dat ze wel stabiel waren, maar de performance van Epox het slechtste was tov andere mobo;s in een test (Asus, MSI, Abit en nog 2 merken geloof ik…)

Originally posted by bmad
[B]

is niet waar heb bij tweakers.net al een stukkje gelezen van iemand die zijn 1 gig tot 2gig had weten te klokken [/B]

Dat was een 1,33@2,176 volgens mij! :wink:

Originally posted by Wookie

Dat was een 1,33@2,176 volgens mij! :wink:

zal van de week wel is kijken bij tweakers of ik het stukie nog kan vinden