Nieuw keyboard probleem

vbimport

hoi ik heb een internet navigator keyboard van logitech gekocht en ik heb het probleem om het degelijk in te stellen omdat telkens de software cdrom opstart krijg ik steeds de foutmelding.0x80070725 incompatibele versie van het rpc-stub programma.:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Vervelend…
Maar…welke besturingssysteem heb je?

Heb je al geprobeerd om bij Logitech de drivers te downloaden (misschien is de CD-ROm niet goed)

beetje meer info bitte

ik werk met windows 98 se en ik heb bij logitech de downloads ook geprobeerd maar daar krijg ik ook telkens dezelfde foutmelding.Aan de cdrom kan het niet liggen want ik heb ze met dezelfde tweede cdrom ook al eens geprobeerd maar ze hebben mij op een ander forum al eens gezegd dat het windows fout moest zijn iets met oleauth32.dll deze zou er iets mee te maken hebben maar ik ben gewoon een leek op pc gebied hopelijk vind ik hier de nodige info om de boel serieus te laten werken.alvast bedankt:eek: :eek: :eek:

Het zegt mij niets, maar het lijkt op een Windows foutmelding (en die kunnen echt overal door komen)

Je zou de meldingen eens hier kunnen invoeren om te kijken wat Microsoft er van zegt:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;rid;kbinfo

Probeer ook eens om windows in veilige modus op te starten en dan de toetsenbord drivers te instaleren.

in veilige modus opstarten hoe werkt dat nu weer???:confused: :confused: :confused:

Windows in veilige modus opstarten doe je zo:

Start je computer opnieuw op.
Als je op het scherm de boodschap krijgt WINDOWS WORD OPGESTART, druk je op de F8-toets.
Als het goed is krijg je nu een menu te zien waar ook staat: WINDOWS IN VEILIGE MODUS OPSTARTEN.
Kies deze, windows wordt nu verder opgestart. Nu verschijnt er in iedere hoek van het beeldscherm een boodschap met VEILIGE MODUS. Nu kun je je toetsenbord driver installeren.

Sluit daarna je computer gewoon af en start hem opnieuw op.

Succes

buldog dit heb ik nu geprobeerd maar het werkt nog niet ik weet niet wat ik nu nog kan doen hoor??:confused:

Heb je een virusscanner geinstalleerd? Zo ja, schakel deze dan uit en probeer de drivers voor je toetsenbord opnieuw te installeren.

Als het bovenstaanden niet werkt kun je proberen om windows 98 over de bestaande installatie te zetten.
Stop de windows 98 cd in je computer en start het programma setup.exe op vanaf je cd-rom drive. (nu blijven al je instellingen van diverse programma’s wel bewaard, maar overschrijf je eventueel beschadigde bestanden).
Probeer hierna de toetsenbord drivers van logitech te installeren.

Als dit ook niet werkt vrees ik dat je je harddisk zult moeten wissen en alles opnieuw moet installeren.