Nieuw Forum

vbimport

Zow, PHPMarcel en Zise|gfx hebben hard gewerkt om dit nieuwe forum online te krijgen.

Een van de redenen is natuurlijk het aantal bugs dat in de vorige versie zat zouden nu verwijderd moeten zijn, maar een andere belangrijke reden is het ‘Private Messaging’ (PM).

Omdat het posten van serienummers niet toegestaan is op dit forum om problemen met autoriteiten te voorkomen kan dit erg handig zijn. wat jullie onderling aan elkaar doorsturen hebben wij geen invloed of controle op :smiley:

Meld bugs aub zodra je ze tegen komt bij een van de admins of op dit forum. Het feedback forum kan natuurlijk ook gebruikt worden voor opmerkingen en suggesties.

Mij bevalt het wel zo. :wink:

GAAAAAAAAFFFFFFFFF!!!

(Alleen wat betekend buddy???)

:smiley: Lathieza :cool:

Ziet er goed uit :smiley:

alleen dat logo van vbulletin links boven vindt ik wat minder :frowning:

maar voor de rest, echt toppie

ziet er zeker mooi uit ook duidelijk.maar ik hou het kort want ik moet zo’n verotte zijstandaard monteren

Originally posted by DaFox
[B]Ziet er goed uit :smiley:

alleen dat logo van vbulletin links boven vindt ik wat minder :frowning:
[/B]

Grafisch moet nog het een en ander aangepast worden, is men nog druk mee bezig (zo zijn intussen de reclamebanners ook weer verschenen) :wink:

Complimenten…!!

Allen ik zit me nu al te storen aan die regel (report this post to moderator" <<< Is toch overbodig???

En nog iets: Als je gaat reply-en, dan kun je de post niet meer zien…zoals nu, teriwjl ik zit te typen kan ik niet meer de rest van de topic zien :frowning:

VERY NICE!!!

leuke nieuwe hebbedingetjes ook, zie hiernaast :smiley: :smiley:

Ziet er gaaf uit…

ziet er goed uit ja
alleen een beetje wennen

Inderdaad weer eens wat nieuws … en beter :wink:

Helaas zijn de smilies flets geworden. Misschien dat dat nog wel aangepast zal worden. ik hoop het toch :smiley:

greetz

het ken aan mij liggen maar vond het vorige toch beterz :smiley:

Ziet er strak uit :slight_smile:

Ik kijk bij 800x600 en nu past niet de hele pagina erop bij het everzicht met alle topic, dus dat isniet echt flex…

Djrolo ik kan de post review wel gewoon zien tijdens het tikken van de reply

Greet
Mess

SUPERKOEL MAN!!!
alleen past “Dutch: General Chat” nie in me scherm; breedte heb ik het over uiteraard, lengte past nooit!
Komt door die lange subjects! Hmmm… max characters opgeven mayB!? :smiley:

Voor de rest gaan mijn complimenten naar de makers hiervan! (ik stuur ze wel op!)

[xtra]
Die smilies moeten echt wel veranderd worden btw! Dit kleurt toch nie op?!
[/xtra]

Het forum ziet er goed uit en inderdaad dat private messaging is erg handig. De smilies vind ik wat minder want zoals al gemeld zijn deze een beetje hetzelfde en fleuren de boel niet echt op. Verder zie ik dat er nu ook pics in het profile gedeelte kunnen… alleen nu nog een plaatje maken/vinden :slight_smile: Ook een nieuwe optie: attach file bij reply message. Alleen waar worden deze dan opgeslagen? Op de database van CD Freaks?

Sommige dingen snap ik niet helemaal het nut van zoals de calender en sens topic to mod… Maar verder lekker fris en coole plaatjes. Ik vind “CD Freaks.com The Club” wel mooi en goed passen bij de rest van het forum. Niets aan veranderen dus.

Ga zo door!

Greets

Ps. Add to buddy list? Op CD Freaks zijn we toch allemaal buddies? :wink:

Ik zie net dat als je iemand quote die in die message ook iemand heeft ge-quote dat je dan alleen zijn message ziet in jou quote en nie het door hem ge-quote!!!
Das echt VET beter man! Ik wilde dat 1e deel er nooit bij hebben en dat moes ik dan elke keer dellen! :slight_smile:

nice nice :slight_smile:

ff wennen, en hopelijk werkt dat report to moderator niet teveel :slight_smile:

zie het niet echt zitten dat paar lastige mense dat misbruike en de admins/mods allemaal van die shit hoeve te verwerke :wink:

Ziet ur wel veeel beter uit :slight_smile:

Mooie layout. Goed gedaan. :smiley: