Nieuw DealerForum

vbimport

Hier is dan maar weer een nieuwe Dealer forum.
Ik hoop dat hij een tijdje overeind blijft. We zullen zien.

Dealer Forum

Tot die tijd, veel plezier er mee.

En voor hoe lang gaat dat nog duren :slight_smile: ?
Rolo had het beter geregeld… …1 iemand die je kent moet je het kunnen laten closen en zelf de server hebben staan ofzo, of bij een vriend. Dit kan zo dus echt NIET… …geen beveiliging; alles zo gesloten… …ik heb geeneens zin om mezelf aan te melden om wat te lullen…

kan de lijst van Zwei-lite63 nie vinden…

Originally posted by jpschadde
En voor hoe lang gaat dat nog duren :slight_smile: ?
Rolo had het beter geregeld… …1 iemand die je kent moet je het kunnen laten closen en zelf de server hebben staan ofzo, of bij een vriend. Dit kan zo dus echt NIET… …geen beveiliging; alles zo gesloten… …ik heb geeneens zin om mezelf aan te melden om wat te lullen…

Ok ten eerste, ik zou het echt niet weten hoe lang hij blijft,
ten tweede, als je denkt het allemaal zo goed te weten, denk je dan echt dat het slim is om een ‘DEALER FORUM’ op je eigen server te zetten! Dacht het niet dus!
Maar anders mag je het best proberen hoor ik hou je niet tegen, zover zie ik jou nog niets doen.

En als laatste, je kunt bij ezboard gewoon een algemene username etc aanvragen zodat je ook bij alle andere forums van ezboard kan posten. Maar goed dat wist je natuurlijk al sinds je er zoveel van af weet.

Groetjes, en oh ja nog veel deal plezier!

Is dat weer een andere als hierin werd genoemd:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=34721

Of is die alweer deleted of krijgen we gewoon een concurrentiestrijd / reclamecampagne? (nee, ik heb de andere thread niet gelezen dus als daar het antwoord in staat flame away :wink: )

Originally posted by Gameman
ten tweede, als je denkt het allemaal zo goed te weten, denk je dan echt dat het slim is om een ‘DEALER FORUM’ op je eigen server te zetten!

Ok dan wil ik hier ook wel even op reageren :slight_smile:

As jij denkt dat jij het zo goed weet dat je JP de les kunt lezen dan snap ik in den beginne al niet waarom jij begint met een dealer forum.

Het nadeel van een dealer forum is ten eerste dat jij er heel veel gedonder mee kunt krijgen als ze proberen achter jouw identiteit te komen. Dat kunnen ze heel goed doen door de gegevens van de provider op te vragen en dan staat daar netjes jouw ip adres. En het tweede nadeel van een dealer forum is dat er nog weing dealers zullen zijn die gaan adverteren omdat ze nooit weten wie ze als klant zullen krijgen.

Dus als je JP in vervolg weer de les kunt lezen denk dan even na want jij bent zeker niet perect !

Ja het is inderdaad zo dat die andere forum al weer weg is, daarom heb ik deze ook op gezet.

(trouwens zou het niet makelijker zijn geweest en je dus wat moeite hebben bespaard als je gelijk even had gelezen wat er in die post stond in plaats van een verhaaltje op te zetten. Dompie)

Groetjes

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Ok dan wil ik hier ook wel even op reageren :slight_smile:

As jij denkt dat jij het zo goed weet dat je JP de les kunt lezen dan snap ik in den beginne al niet waarom jij begint met een dealer forum.

Het nadeel van een dealer forum is ten eerste dat jij er heel veel gedonder mee kunt krijgen als ze proberen achter jouw identiteit te komen. Dat kunnen ze heel goed doen door de gegevens van de provider op te vragen en dan staat daar netjes jouw ip adres. En het tweede nadeel van een dealer forum is dat er nog weing dealers zullen zijn die gaan adverteren omdat ze nooit weten wie ze als klant zullen krijgen.

Dus als je JP in vervolg weer de les kunt lezen denk dan even na want jij bent zeker niet perect !

[/B]

Wat leuk zeg, Pyro, als JIJ eerst even beter had gelezen, en er zelfs niet gelijk mee quote, zie je zelf wel dat ik zeg dat het NIET verstandig is om een dealer forum op je eigen server neer te zetten. Want natuurlijk kan het zo achterhaald worden wat je IP adres is etc.

Maar ik moet toegeven dat ik niet, zoals je dat zelf zegt zo goed zegt ‘Perect’.
(hmmm, type curses mischien? Mag ook wel voor de onervaren)

Ik zie ook dat JP er ervaren is met het instand houden van websites. Zie: www.jpdesign.f2s.com

zie je zelf wel dat ik zeg dat het NIET verstandig is om een dealer forum op je eigen server neer te zetten. Want natuurlijk kan het zo achterhaald worden wat je IP adres is etc.

Jouw ip adres kan ook wel zo achterhaald worden als jij je site gaat uploaden of als je een keer inlogt op je account bij ezboard.

En als je zo graag wilt praten over die schrijffouten dan kan ik je nog wel even helpen want zelf ben je ook niet helemaal perfect.

die andere forum

Is dat nu wel perfect? :confused:

Om een lang verhaal kort te maken ik denk niet dat dat dealerforum een lang leven zal hebben…

I rest my case.

OK, ff wat dingetjes zeggen…
Gameman, ik probeer je niet aan te vallen, ik probeer mijn mening ff te uiten. Ik zou niet weten hoe ik het ZELF aan zou moeten pakken, en vind het leuk dat je het zo doet, maar ik meen me te herineren dat Eric het ook eerst op ezboard geprobeerd heeft (weet niet zeker).
Mijn site is inderdaad offline. Meneer f2s.com vond het niet leuk dat er duizenden serialnummers op mijn website stonden:)

|Pyro|, leuk dat je voor me op komt, maar jaag niet de mensjes tegen je in het harnas en ga zeker niet doen of ik zo goed ben… …want ik weet er ook nie zoveel van af :slight_smile:

Gameman, weet niet of je ervaren bent, je bent hier net nieuw (nieuwe nickname denk ik dan?) en je hebt het iig geprobeerd… …go on zou ik zo zeggen :). Ik denk dat de elite mensen alleen ook een eliteforum willen hebben en dan wel met een ‘opperhoofd’ als ‘baas’. Niet iemand die ze zelf niet kennen… …nogal gevaarlijk voor grote dealers :slight_smile:

[B]

|Pyro|, leuk dat je voor me op komt, maar jaag niet de mensjes tegen je in het harnas en ga zeker niet doen of ik zo goed ben… …want ik weet er ook nie zoveel van af :slight_smile:

[/B]

Ik moet wat te doen hebben als ik me verveel toch :slight_smile:

Oja Gameman, sorry dat k je newbie noemde… …zag dat je 75 dagen geleden nog op cdfreaks IRC was :slight_smile:
Maar is het beetje OK allemaal? Da dealerforum?

Oh nee is best hoor, is ook haast wel te begrijpen, ook nog gezien het feit dat ik nog maar 20 posts heb, maar ik zit al minstens zo’n 4 jaar in de scene.

Heb zelf (in het begin) een Crazy Bytes website gehost. Deal ook al sinds het begin, maar ik post aleen niet zoveel. Lees wel alles regelmatig etc. Kom heel af en toe op chat enzo. Maar ik hou me ook wel bezig met andere dingen.

Forum begint ook al een beetje lekker te lopen. (zelfs een reactie erop van iemand die vermeld zeer blij te zijn dat de Dealer Forum weer ‘up’ is).

Alles best dus.

Greetz:cool:

[B]…maar ik meen me te herineren dat Eric het ook eerst op ezboard geprobeerd heeft (weet niet zeker).

Gameman, weet niet of je ervaren bent, je bent hier net nieuw (nieuwe nickname denk ik dan?) en je hebt het iig geprobeerd… …go on zou ik zo zeggen :). Ik denk dat de elite mensen alleen ook een eliteforum willen hebben en dan wel met een ‘opperhoofd’ als ‘baas’. Niet iemand die ze zelf niet kennen… …nogal gevaarlijk voor grote dealers :slight_smile: [/B]

over dat eerste punt, ik heb het niet met ezboard geprobeert
er was een ezboard dat heel erg lang bleef leven omdat het vrijwel onbekend was…alleen bij dealers die het regelmatig bezochten.
Toen werd het down gehaalt door ?
Denk de vos en partners
En zo zijn nomyth en ik begonnen.

Over dat 2e punt begin geen elite forum meer, forums zijn te hacken zodat je overal kan inkomen.
De buma stemra liet een opgepakte persoon uitdraaien zien van het elite forum…AL VANAF HET BEGIN!

Enne…over dat IP, ooit gehoort van proxy’s? :slight_smile:

Voor de rest vind ik het leuk dat mensen weer met een dealerforum beginnen
Alleen word het inderdaad moeilijk met gratis adresjes, maar das de idd de enigste oplossing lijkt mij?
Wel raad ik jullie aan om ubb/vbb te nemen ook al zijn die forums te hacken(wat overgens ook bij fxpboards gebeurt lijkt mij)

Het is al weer donw!! Shit Happends

Ok, de Dealer Forum doet het weer.

Dealer Forum

Groetjes

Easyboard rommel, stop es met adverteren enzo, das LAME enzo, got it?

ik weet dat UBB vroeger vrij makkelijk te hacken was, en ook vbb tot voor kort ook. Als je de nieuwste versie van VBB hebt kan dat niet. (tenminste tot dusver is dat niet bekend geworden:) )

Jongens wees nou eens zo slim en zet een mailinglist op waar je het URL af en toe heen mailt. Het op dit forum zetten is verre van slim. Persoonlijk vind ik het hele dealerforum nogal achterhaalt, het kost jullie erg veel werk en veel plezier zul je er niet van hebben. Maak met z’n allen een ICQ Active list, een malinglist of iets anders niet openbaars. Bij deze close ik deze thread en hoop ik dat jullie geen DealerForum URL’s meer posten. Voor zowel onze als voor jullie eigen bestwil.