Niets te doen?

vbimport

Verveel je je ??
Niets te doen ??
http://borg.cdfreaks.com/~chat/

Neem hier een kijkje… #cdfreaks.nl

Veel plezier…

User

Word wel een beetje vervelend dat geronsel om te chatten.

Portje*

Het hoeft niet, het MAG !! Het hoeft niet…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by portje*:
[b]Word wel een beetje vervelend dat geronsel om te chatten.

Portje*[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Portje, jij weet natuurlijk alles al; ik niet, geen idee tot nu toe wat ze allemaal met IRC moesten?
(International Reply Coupon = soort postzegel om kleine betalingen over de grens te regelen). Ik dacht dus dat daar filatelisten zaten.
En met deze link kreeg ik in de gaten dat het niks met postzegels te maken heeft.

o god te god het is toch wat met jou Misha.

CHATTEN betekend dat, dat is in een vensterje naar allemaal regels kijken die als een idioot naar boven schuiven uit beeld.
en waar iedereen probeert op zo’n regeltje te komen.
is een soort sport geloof ik.

Portje*

[This message has been edited by portje* (edited 18 June 2000).]

Ja dat geronsel begint een beetje Hacker/Pokkemon en zo te wordem…catch my drift? Strax worden de Admins nog gebanned van hun eigen forum voor spammen

Ach, het is een onderdeel van cdfreaks… en het was niet als reclame bedoelt of iets dergelijks…

Kom maar klagen op de chat We hebben gewoon mensen nodig met kabel die lekker blijven hangen. Uiteindelijk is chatten veel directer dan een forum

Ach, chatten is niets aan, moet je zeker niet doen.
Zitten allemaal admins en andere lamers die de hele dag niets te doen hebben en hun frustraties daar kwijt moeten.
Ze zitten er niet om je te helpen, het zou eens zo zijn zeg, dat kunnen we niet hebben hoor…

De meesten hebben hun nick aangepast naar een variant waar oof ‘idle’ of ‘away’ of ‘ZzZzz’ in staat, oftewel, ze zijn ingelogd, maar nog niet aanwezig.

Verder willen ze het allemaal kleinchalig houden zodat ze allemaal kunnen roddelen over jullie, wie wel aarig is en wie irritant is, welke user gehacked moet worden en wie mag blijven.

Dus blijf allen lekker weg, want het is toch niet leuk, blijf allen op dit forum, daar is veel meer actie.

Maar als jullie het gevaar willen trotseren is dat geheel op eigen risico, want zowel de tijd die het in beslag kan nemen als hetgeen besproken wordt, zijn niet verantwoord.

Da_Taxman

Nee kom maar niet, daar is werkelijk geen reet aan vooral diep in de nacht is het te druk met chatters.

hahahahahahha hahahahhhah

da’s lachen der voelen zich er een paar aangesproken.

Het is inderdaad daar overdag een slaapverwekkende vertoning.
allemaal admi’s met een kater, liggen te luimen en geen aanspraak verder.

Portje*

Alle kanalen zijn overigens goed, behalve de cdfreaks kanalen.
#cdfreaks
en
#cdfreaks.nl

Bij de eerste mag je niet eens Nederlands lullen, dus daar gaat de lol. En bij de tweede is er echt niets te doen…

Mail me niet voor instellingen, want die krijg je toch niet, wat een onzin ook dat IRC.

Da_Taxman

ik kom er ook niet weer ik wordt telkens gekickt…door een of andere mafketel.

bah

enige wat ze doen is een beetje links rond strooien.

Door een Mafketel hahaha das ene goeie

Dit is humor…een admin die zich verzet tegen het kanaal van een site waar hij een forum MAG beheren…weet Zise/Domi/Duke dat je dit doet RNG?

Ik zeg niets als jij ook je mond houdt…en kom vooral niet naar het irc chat, want daar zijn doi en zise ook altijd.

je kan daar met ze praten (chatten) en dat wil toch niemand…

dus kom niet!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by portje*:
CHATTEN betekend dat, dat is in een vensterje naar allemaal regels kijken die als een idioot naar boven schuiven uit beeld.
en waar iedereen probeert op zo’n regeltje te komen.
is een soort sport geloof ik.
<HR></BLOCKQUOTE>
LOL

't Kan aan 't bier + de warmte liggen maar, deze mag van mij ook onder Meest lollige post allertijden

ff hoog houwe he…

up up up

Portje*

nog hoger…<opdracht van portje>

wanneer slaap jij eigenlijk?