Niet meer geaccepteerd door Napster

vbimport

Of kijk eens hier

Misschien is dat een goed alternatief

GR33TS, G@M3FR3@K

Ik vraag dit voor een maat van mij, deze jongen had dus metallica op zijn pc (stom stom, kutmuziek) en is nu geweigerd door napster. Hij heeft een nieuwe versie gedownload, via andere provider ingebelt om ander ip te krijgen, en ook nog eens een keer de sleutles van napster in zijn registry verwijdert. Toch krijgt hij steeds de melding (ook bij annmaken nieuwe account) “banned by metallica blabla enz enz”

wie heeft de oplossing, ik dacht dat dit al eens in het forum had getaan maar kan het dus niet vinden.

Heb het zelfde meegemaakt op mij 2de pc en heb door middel van dit het weer op gelost…

Weet niet of je het zelfde hebt gedaan maar probeer maar…

1 . Uninstall Napster
2. Verwijder alle registry keys die Napster bij zich heeft
3. Zoek naar de volgende key HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\CLSID{CAD8C813-1F34-1B3E-00CEAE43FF0AAD}
maak een notie van de ID#value. Dit herkend Napster als een banned computer dat probeert in te loggen.
4. Zoek naar deze ID# en verwijder hem.
5. Installeer Napster
6. maak een nieuwe login aan met een andere id en e-mail (gebruik niet de zelfde want dan moet je weer overnieuw beginnen)
7. Tell Metallica to go f%@k themselves, and never buy Metallica again.

Ben niet verantwoordelijk voor enige vorm van schade

Greetz Madmax

gebruik naphack
vewijdert automatisch alle registery-keys
zo ben je er zeker van dat je geen 1 vergeten bent. Ik heb het zelf ook gedaan

als je wilt mail ik het je.(28 kB)

Thanx everybody! Die maat van mij is er blij mee, je zal hem binnenkort ook wel tegenkomen hier>> bakkiemonkey is zijn nick