Nickname veranderen

vbimport

Kan ik ook mijn nickname veranderen want ik vind wel dat ik een beetje een kut :eek: nickname heb. Ik kan tevens wel een leuke signature gebruiken, maar ja hoe kom je daaraan he. Ik heb ook niet zo veel fantasie dus zelf zal ik niet zo snel in staat zijn om er een te bedenken. :rolleyes:

Zelf kan je dat niet … daarvoor moet je bij de admins van dit forum zijn. Als ze willen, kunnen ze dit voor je doen. Voorwaarde is wel dat de gewenste nick nog niet in gebruik is …

succes

ehm…links onder je topic staat de optie ‘profile’

dit moet je editen en daar kan je ook andere ongein als een signature toevoegen (niet dat je daar wat aan hebt, zo’n signature…:smiley: )

Denk nie dat ze het zullen doen! Maar je kan natuurlijk ook gewoon een nwe user aanmelden! :slight_smile: REGISTER HERE

Als ie je herkent als user moet je gewoon ff je koekjes cq temp Inet files verwijderen!

Maar dan ben ik wel al mijn posts kwijt. Niet dat het er zoveel zijn. Ik kom hier al een tijdje maar ben pas sinds vanmiddag fanatiek aan het posten gegaan omdat ik wel een keer van mijn newbie status afwil :mad:

Voor een newbie is het natuurlijk makkelijker om zijn weinige posts op te geven om een nieuwe nick aan te nemen. Bovendien zullen de administrators hier niet graag zien dat iedereen zich zomaar een paar keer opnieuw aanmeldt omdat zijn nickname hem niet aanstaat. Dat zou nog een zwaardere ballast worden voor dit al zo omvangrijke forum.

Als je je opnieuw aanmeldt, geef dan door aan de administrators dat ze je oude account kunnen verwijderen.

greetz

Aantal posts maakt toch nie uit!?
Die 15 haal je toch zo in btw?! :smiley:
15 posts lukt toch wel in 30 min?! Maar dan nog nuttige!! haha! :stuck_out_tongue:

ok administrators willen jullie mij even verwijderen, want ik kan me nu niet meer opnieuw registreren en ik heb ook geen zin om al mijn koekjes te verliezen.

Is de nickname :cool: “Pyro” :cool: al in gebruik?

Ja ik zag net dat die al in gebruik is. Dat maakt niet uit dan bedenk ik wel wat anders. Zolang ik mijn oude nickname maar kwijt ben :stuck_out_tongue:

[Edited by CDkoop on 19-03-2001 at 20:46]

Is de nickname :cool: “Pyro” :cool: al in gebruik

Ik heb er maar :cool: Pyromaniac :cool: van gemaakt want dat lijkt wel leuk op elkaar. Ik denk nu alleen dat ik een letter te veel heb voor op irc, maar daar kom ik toch niet zo veel :o

Mail me anders als je een nieuwe nick hebt, dan verwijder ik die oude account wel. Kleine moeite.

Tegen betaling of zo wil ik ook wel eens kijken of ik je nick kan veranderen (of dat werkt) :wink:

Da_Taxman@hotmail.com

En wat boeien die posts nu eenmaal? Als je er zoveel hebt als Mattel of Ruff dan is het de moeite, maar op een aantal van 15 ga je toch niet moeilijk doen…

Originally posted by Da_Taxman

Tegen betaling of zo wil ik ook wel eens kijken of ik je nick kan veranderen (of dat werkt) :wink:

ik ook wel, maar dit toe nu niet terzake, want persoonlijk zitten er volgens mij heel wat mensen met dubbele nicknames onder dit forum.
Misschien daar is een topic over starten? Of diegene die dubbele nick hebbben laten mailen naar een van de admins email adressen

Ik heb al weer een nieuwe nickname namelijk :cool: Pyromaniac :cool: Dus mijn oude nickname :confused: CDkoop :confused: kan weg

Nickname is verwijderd, dus topic kan dicht :wink: