Newsbin problem

vbimport

ok iets raars met newsbin pro…stel ik selecteer een heleboel files, stop die in de download queue en kom tot de conclusie dat ik het qua tijd niet ga halen om alles te downloaden…dus ik verwijder alles uit mijn download list waar ik geen tijd meer voor heb met het idee dit op een later tijdstip daar weer aan toe te voegen…sounds nice enough doesnt it?

wrong

de headers van die files komen niet meer te voorschijn en het deleten van de spool file helpt ook al niet…ehm anyone?

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]ok iets raars met newsbin pro…stel ik selecteer een heleboel files, stop die in de download queue en kom tot de conclusie dat ik het qua tijd niet ga halen om alles te downloaden…dus ik verwijder alles uit mijn download list waar ik geen tijd meer voor heb met het idee dit op een later tijdstip daar weer aan toe te voegen…sounds nice enough doesnt it?

wrong

de headers van die files komen niet meer te voorschijn en het deleten van de spool file helpt ook al niet…ehm anyone?

ONE [/B]

Links boven (onder de Load-button) heb je een vinkje: Ingnore filters staan. Aanzetten en je ziet alles wat Newsbin eruit filtert!

ok thanks…eens kijken of dat werkt

ONE