News reader

vbimport

Hallo,

Ik heb GrabIT + FTD
Ik maak momenteel gebruik van een gratis payserver voor 10 dagen,
Maar na die 10 dagen, kan ik dus niet meer via FTD downloaden!
Dat komt omdat ik mijn news.???.nl niet weet!
Ja, ik heb wel een account, en ik heb dit:

Product Name = SpeedTouch 510 Vendor Name = THOMSON Software Version = 4.2.7.16.0 Serial Number = 0429FGBZJ CLI Version = 1.2.0 Bootloader Version = 2.0.5 ASIC Version = 1b01 Board Name = ADNT-Q Modem Label Version = 2.11.36
Als ik meer info moet posten, hoor ik dat graaag!

kijk hier eens:
Http://forum.ftd.nu

Via je provider heb je ook een nieuwsserver. Dan moet je even zoeken naar het adres daarvan op de site van je provider

ja heb ik gedaan, maar ik weet nie welk adres

wie is je provider?

kijk hier ook even: http://www.binaries4all.nl/serveradressen/

ja hehe hoe moet ik da weten

Hoe krijg je het internet binnen (adsl of kabel)
Wie levert het internet bij jouw thuis (planet, casema, essent, xs4all of zo)

adsl en casema d8 ik

De instellingen voor de Casema nieuwsgroepen vind je hier.

Probeer anders ook eens AltBinz wat een stuk makkelijker is dan het oude GrabIt.

een speedtouch modem lijkt mij adsl, maar volgens mij biedt casema geen adsl aan, dus moet je de naam van je adsl provider weten. mischien heb je een emailadres als Jasper@planet.nl . Dan is je provider planet internet en zou je nieuwsserver nova.planet.nl zijn

Als je dit niet weet, dan ga je naar http://10.0.0.138 en klik je op connections in de linker balk. daar zie je een gebruikersnaam en daarna de naam van je provider
daarna kun je verder met de genoeemde serverlijsten

Dank u! Volgens mij doet ie het nu!! ^^

Hmmmm tog niet!!! :(!

Ik heb nu news.kpnplanet.nl

Maar jammer genoeg krijg ik “Article not found” :frowning:

tja, die newsserver die jij hebt is niet de meest geweldige die er bestaat. Als iemand (via bv ftd) er iets opzet, dan is het er na een paar uur al weer af (in tegenstelling tot een payserver die veel grotere harde schijven heeft waardoor de bestanden veel langer op de server blijven staan)
Je zou nog kunnen proberen of je ook met nova.planet.nl kunt downloaden, maar of dat zou werken weet ik niet.
Anders zou je een pay server moeten nemen