New AA generator!

vbimport

Het is natuurlijk wel de nieuwe emulator eh . Maar voor zover ik weet, is het nog niet bewezen dat deze werkt met de nieuwe viewbar (1.4.19). Hij werkt wel met de vorige versie van de viewbar (1.4.16).

Mijne viewbar heeft zijne update al gehad. Maar dan gebeurt er iets raar … als ik vanop de pc met de recentste viewbar mijn account gegevens bekijk, staan die toch iets anders als wanneer ik die vanop een andere pc bekijk waarop geen viewbar staat.

Volgens mij plaatst die update ergens een cookie of zo. En ik denk ook dat deze update noodzakelijk is om je account te behouden en ook om een cheque toegestuurd te krijgen.

allez de groeten

het is genaamd telstra en werkt met de nieuwe viewbar . je kan het downloaden op de server irc.soangels.com #soangels (via mirc voor de gene die het nog nie door hadden )

jammer dat de multiple account nog nie uit is maar ge moet er gewoon heel veel om vragen …

The_MaFd0n

[This message has been edited by MaFd0n (edited 24 June 2000).]

Ik vraag mij af wat die FraudId in de vieuwbar doet als object kan iemand meer uitleg geven . Ik heb hem geunassembled met w32asm of zoiet.

In ieder geval ik heb de jump die ernaar toe gaat naar nop herleid en … alles werkt zoals tevoren … ik ken nu echt wel niet van viewbars enzo maar zou het kunnen dat ik de oplossing heb gecracked ? (weinig kans toe hoor)

The_MaFd0n

[This message has been edited by MaFd0n (edited 24 June 2000).]

Wel is er iemand die hier een antwoord op heeft ?