Netwerkkaart

vbimport

heb even een vraagje weet iemand misschien een oplossing? zit met een probleem onder win2000 heb namelijk 2 netwerkkaarten er in zitten ik kan met de ene wel direct het internet op maar de andere kaart kan ik mijn andere computers niet vinden ik moet steeds een van de kaarten uitschakelen om een van deze twee dingen tedoen ik werk met 3com kaarten en een realtech wat doe ik fout???

waarom heb jij verdomme 2 netwerk kaarten nodig ?? Op panora leggen ze u uit hoe ge da allemaal moet doen me internet en al

[This message has been edited by MaFd0n (edited 14 June 2000).]

sorry hoor wist niet dat je kwaad werd!!!
maar ik werk met twee netwerkkaarten omdat ik meerder systemen op mijn pc heb staan zoals win98se en win millennium en hoor moet ik wel twee netwerkkaarten gebruiken

en als je de 1 nou uitschakeld in alle profielen en of andersom ??
start-intellingen-conf-system-eigenschappen ( en dan in of uitschakelen hardwareprofiel) dit werk voor mij. ik heb er ook twee in hangen .

mvg
carve

Heb je ook het netbeui protocol geinstalleerd?

voor de onderlinge communicatie.

[Dit is het ser ques/ ans forum]
gelieve dit ook een beetje zo te houden

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 14 June 2000).]

Ik zie niet in waarom je 2 verschillende netwerkkaarten moet gebruiken voor meerdere systemen. Ik heb ook meerdere systemen maar gebruik gewoon 1 netwerkkaart.

Kan je met die andere netwerkkaart wel die andere computer vinden?

Djewst

ja ik kan met die andere kaart wel mijn andere computer vinden,in win98, de reden dat ik er twee kaarten in heb zitten,is gewoon om mijn kabel explatant te doen omzeilen dat ik met meerdere computers tegelijk het internet op kan want de regel is bij upc 1 comp mag het net op

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by MaFd0n:
[b]waarom heb jij verdomme 2 netwerk kaarten nodig ?? Op panora leggen ze u uit hoe ge da allemaal moet doen me internet en al

[This message has been edited by MaFd0n (edited 14 June 2000).][/b]<HR></BLOCKQUOTE>

waar kan je panora vinden ???

www.pandora.be

Volgens mij bedoel je die.

Da_Taxman

Ik heb altijd het probleem als ik wil gaan netwerken moet ik eerst mijn geluidskaart uitschakelen ander vind mijn computer de ander computers niet? De kaarten zitten niet op de zelfde IRQ. Wie weet hoe dit kan?

Dit is geen directe oplossing, maar ik heb bij mijn buren vorige week een 486 met 2 netwerkkaarten geinstaleerd voor Chello ( kabelinternet) met een linuxrouter (Freesco) www.freesco.org . Ik had ea in 1 uur werkend.
Netwerkkaarten van 3-com type 905. Zij surfen nu ook met 4 PC’s over 1 lijn.

Groeten Roland