Netwerk

vbimport

Ik heb het volgende probleempje voor heen had ik een netwerk tussen twee PC’s nu heb ik een probleem gehad met mijn hoofd PC en die heb ik op nieuw allees op gezet maar nu krijg ik dus met geen mogelijk heid meer mijn netwerk aan de gang ik kan wel file sharen maar kan geen internet meer delen zover ik weet heb ik alles het zelfde staan als eerst maar kan het niet voor mekaar bakken:confused:

Wat gebruik je daar voor programma voor ; of gebruik je die VPN shit van Microschoft ?

Ik gebruik niets op het moment want hij wil het gewoon niet ik denk dat ik een progie moet hebben maar weet niet wat ik nodig heb op de ene PC heb ik win2000 en de ander 98

Hoi

ik heb het zelfde probleem op dit moment.
maar dan winme en win2000.
ik gebruikte ooit tussen winme en win98 sygate maar nu wil het niet meer lukken dus tips zijn welkom

groet

The Observer

Originally posted by Observer
[B]Hoi

ik gebruikte ooit tussen winme en win98 sygate maar nu wil het niet meer lukken dus tips zijn welkom

groet

The Observer [/B]

http://nl.cdfreaks.com/document.php3?Doc=8 :wink:

Originally posted by Observer
[B]Hoi

groet

The Observer [/B]

Ik heb op Beide PCs Proxy+ gezet op de computer met toegang tot het internet gezet als server en op de ander gewoon standaard en werkt het weer :o :o :o :o

Originally posted by Night Hawk

http://nl.cdfreaks.com/document.php3?Doc=8 :wink:

Jippie, eerste keer dat mijn artikel wordt vernoemd in het forum :stuck_out_tongue:

Originally posted by Thijs
[B]

Jippie, eerste keer dat mijn artikel wordt vernoemd in het forum :stuck_out_tongue: [/B]

Is heel handig.

Is me nog niet gelukt an werk er nog aan(zie toch waarschijnlijk iets over het hoofd

Gegroet

The Observer